معرفی مطالب جالب با لینک منبع

ساخت وبلاگ

یادگرفتن 
استفاده و وارد کردن کد خرید گیفت کارت آیتونز 
آموزش 

توسط: ماژان ۵ ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ گیفت کارت آیتونز شامل یک کد میباشد که شما برای شارژ اکانت اپل ایدی خویش می بایست این کد را در ایتونز وارد ( به اصطلاح redeem ) کنید . این کد شامل 16 کاراکتر می باشد که با حرف X شروع می شود . در فیس نیاز می توانید از طریق صفحه خرید گیفت کارت آیتونز این کد را خریداری نمائید . شما از دو روش می توانید کد گیفت کارت آیتونز را وارد فرمایید . 
رویکرد نخستین با استفاده از دستگاه آیفون و آیپد و رویکرد دوم با به کار گیری از مک یا این که PC (ویندوز) می باشد، که در زیر توضیح داده گردیده هست : 
شیوه 
نخستین : به کارگیری از آیفون یا آیپد در شرایطی‌که 
iOS شما 11 یا این که بالاتر است : برای 
دیدن نسخه iOS خود به Setting > General > About > Version بروید‌ 
آغاز اپل ایدی خویش را در iTunes&App Store وارد فرمایید . 
برنامه AppStore را باز فرمائید و در پنجره گشوده گردیده بر روی عکس پروفایل آبی‌رنگ رنگ کلیک فرمایید ( بالا سمت راست ) . 
بر روی "Redeem Gift Card or Code" کلیک کنید . 
در این اینجا ممکن می‌باشد اپل از شما راز اپل ایدی تان را بپرسد٬ آن را وارد نمایید و بر روی Sign in کلیک نمایید . آن گاه در ورقه گشوده گردیده بر روی "You can also enter your code manually ." کلیک کنید . 
بعد از آن کد 16 رقمی گیفت کارت خویش را وارد فرمایید و بر روی Redeem کلیک نمایید تا حساب اپل ایدی شما شارژ شود . 
وارد 
کردن کد گیفت کارت آیتونز iOS ۱۱ یا بالاتر 
در 
صورتی که iOS شما از 11 تحت خیس است : ابتدا اپل ایدی خویش را در iTunes&App Store وارد کنید . 
بر روی App Store یا iTunes Store کلیک فرمایید و در پنجره گشوده گردیده گزینه ی Featured را گزینش فرمایید و بعد از آن به پایین بخش Featured بروید و Redeem را انتخاب فرمایید . 
redeem 
کد در آیفون و ایپد 
در ورقه باز گردیده بر روی "You can also enter your code manually ." کلیک فرمایید . 
وارد 
کردن کد کیفت کارت آیتونز 
بعد کد 16 رقمی گیفت کارت خویش را وارد کنید و بر روی Redeem کلیک فرمایید تا حساب اپل ایدی شما شارژ شود . 
رویکرد 
دوم : استفاده از مک یا ویندوز بر روی لپ تاپ خویش iTunes را گشوده فرمائید . در‌حالتی که از ویندوز استفاده می نمائید بایستی iTunes را دانلود و نصب فرمایید و چنانچه از مک استفاده می نمائید iTunes به فیس پیش فرض بر روی آن نصب میباشد . 
اپل آیدی خود را در آیتونز، Sign In نمائید . 

بر روی نام اپل ایدی خویش کلیک نمائید و از منوی باز گردیده مورد Redeem را گزینش کنید redeem 
کد در آیتونز لپ تاپ 
راز عبور اپل ایدی خود را مجدد وارد فرمائید و آنگاه کد گیفت کارت را وارد کرده و بر روی Redeem کلیک نمائید . 

معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : خرید گیفت کارت, نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 268 تاريخ : يکشنبه 26 فروردين 1397 ساعت: 14:30

یادگرفتن فعالیت سئو در مشهد  با جوملا از مبتدی و تازه کار تا ماهر Joomla Made Easy جوملا! اسم یک نرم‌افزار آزاد و نوشته گشوده برای رئیس محتوای اینترنتی است . جوملا! سئو در مشهد به لهجه پی‌اچ‌پی متن شده است و از مقر دادهٔ MySQL استفاده می نماید . قابلیت‌های جوملا! مشتمل بر قابلیت بار گذاری موقت در خاطر برای بهبود همت ( caching ) , تولید فهرست خودکار , ارسال خبر از روش پروتکل RSS , ارائهٔ ورژن قابل چاپ , بخش‌های کوتاه خبری , سالن گفتمان , لحاظ سنجی , روز‌نگار , جستجوی وب و پشتیبانی از زبان‌های متفاوت ( اعم از پارسی ) است . علاوه بر تجهیزات شالوده , پلاگین هایی ( مشتمل بر کامپوننت , ماژول , افزونه , قالب می‌باشند که به تجهیزات جوملا میافزایند . بیش تر از ۷۴۰۰ افزونهٔ بدون پول و تجاری در شاخهٔ قانونی افزونه‌های جوملا موجود هست . اسم جوملا گرفته شده از کلمه ای در گویش سواحیلی است که در معنای «جملگی» یا این که «همگی» است . برای شما هواداران به جوملا گروه ای ویدئوهای آموزشی عمل با این سیستم محتوا را مهیا کرده ایم که در فصول متنوع و مختلفی از تازه کار و ماهر تهیه و تنظیم گردیده اند . 


اعتنا : از این پس , پوشه های فشرده با حجمی بیشتراز ۱۰۰ مگابایت دارنده ۵ % ریکاوری می باشند . این خصوصیت منجر میگردد تا اختلال در اکسترکت کردن پوشه ها , تماما به صفر رسد . برای استفاده از این خصوصیت , در حالتی‌که فایلی را دانلود کردید و با ایراد اکسترکت مواجه شدید , اپلیکیشن Winrar را اجرا نموده , به محلی که فولدر های فشرده را دانلود نموده اید رجوع‌نمایید , و کلیه پارت ها را تعیین کرده و آیتم Repair که در نصیب بالایی اپلیکیشن موجود است را بزنید . آن گاه محلی دلخواه برای ذخیره سازی آن‌ها گزینش نمایید . بعداز اتمام فعالیت , به محلی که برای ذخیره سازی تعیین کردید مراجعه نموده و با آن پوشه ها به اکسترکت بپردازید . 

معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 304 تاريخ : چهارشنبه 22 فروردين 1397 ساعت: 13:59

میزبانی اینترنت لینوکس آن سوی مرز با در دست گرفتن پنل سی پنل سرویس تازه هاست اشتراکی لینوکس آن سوی مرز بر روی سروهای توانا با هارد سرعت بالا SSD و در دست گرفتن پنل دوست داستنی Cpanel پاسخی به نیاز یوزرها تخصص دارد . قابلیت پشتیبانی از PHP و مقر داده Mysql به همراه پیکربندی ماهر موجب میگردد شما قوی به استفاده از پرتال های دوست داستنی اعم از وردپرس - جوملا - دروپال و . . . با بالاترین سرعت باشید . انتقال بدون پول از خدمت گذشته و پشتیبانی مستمر اعم از مزایای خدمت می‌باشد . تحویل آنی 
سازگار با پرتال ها 
مرزو بوم ایالات متحده 
هارد SSD 
در دست گرفتن پنل Cpanel 
Cloudlinux گونه خدمت اندازه گوشه و کنار پهنای باند ماهیانه PHP , MySql انتقال بدون پول بها سالیانه تحویل آنی خدمت cp100 100 مگابایت 10GB 

35 , 000 تومان خرید آنلاین خدمت cp500 500 مگابایت 20GB 

45 , 000 تومان خرید آنلاین خدمت cp1000 1 گیگابایت 30GB 

55 , 000 تومان خرید آنلاین طراحی سایت در مشهد
خدمت cp2500 2 . 5 گیگابایت 40GB 

70 , 000 تومان خرید آنلاین خدمت cp5000 5 گیگابایت 60GB 

100 , 000 تومان خرید آنلاین خدمت cp7500 7 . 5 گیگابایت 80GB 

115 , 000 تومان خرید آنلاین خدمت cp10000 10 گیگابایت 100GB 

145 , 000 تومان خرید آنلاین پهنای باند همه سرویسها به طور ماهیانه بوده و نخستین هر ماه میلادی صفر میگردند . کلیه خدمات داری 5 عدد Parked Domain هستند . به دلیل نگهداری کیفیت سرورها بر روی همه سرورهای هاست اشتراکی Addon Domain ارائه نمی‌شود . در همه خدمت های بالا SubDomain , Ftp , Email , MySql به طور نامحدود می‌باشند . هزینه IP منحصربه‌فرد برای وبسایت شما 50000 تومان به طور سالیانه است . هزینه هر 10 گیگا بایت پهنای باند ماهانه 20 هزار تومان به طور سالیانه و هزینه هر 25 گیگابایت پهنای باند ماهانه 20 هزار تومان به طور سالیانه است . هزینه DNS منحصر برای سایت شما 10000 تومان به طور سالیانه هست . ( ns1 . yourdomain . com , ns2 . yourdomain . com ) انتقال مجانی وبسایت شما به سرور های ما در صورت این‌که هاستینگ گذشته شما دارنده در اختیار گرفتن پنل Cpanel , Plesk و یا این که DirectAdmin باشد موجود هست .

معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 219 تاريخ : چهارشنبه 22 فروردين 1397 ساعت: 13:55

 

خرید گیفت کارت
ارز دیجیتال بیت کوین کش ( Bitcoin Cash ) و تفاوت آن با بیت کوین : بیت کوین کش یا به اختصار BCH به عنوان ارز رمز پایه دیجیتال در طبقه ای زیر خیس از ارز بیت کوین قرار گرفته که در سال 2017 در ماه آگوست توسط Amaury Sechet تشکیل شده می‌باشد . 

در واقع بیت کوین کش زیرمجموعه ای از ارز بیت کوین محسوب می شود . با این درحال حاضر به تازگی بر اساس آمارهای ارائه گردیده رشد شدیدی در فعالیت خویش داشته می باشد . 

به عامل استقبال سرمایه گزاران از بیت کوین و اتریوم که به تیتر بهترین ارز دیجیتال شناخته گردیده و پیشرفت چشمگیری تا به امروز داشته می‌باشد برخلاف انتظاری که از خرید و فروش بیت کوین و دیگر آلت کوین ها می رود با کاهش بها روبرو شد و سرمایه گزاران به بیت کوین کش رو آوردند . از همین رو بها بیت کوین کش چند برابر افزایش پیدا کرد . 

طبق گفته پشتیبانان بیت کوین کش قابلیت و امکان دارد بیت کوین کش به دلیل داشتن گنجایش اکثر نسبت به بیت کوین بر آن پیشی گیرد و مردم را به سمت خود گرایش دهد . شبکه های اجتماعی نیز درپر رنگ خیس کردن ارز دیجیتال بیت کوین کش نقش مهمی را اعمال کرده اند . 

در واقع بیت کوین کش به وجود آمده میباشد تا مبنا ارز بیت کوین را محکم کند و مشکلاتی که در معاملات بیت کوین ساخت می شود را حل و فصل نماید . 

از آن جایی که بیت کوین از نحوه پست مرکزی مدیریت نمی شود در هنگام تغییرات در کد باعث به ایجاد خلل ها می شود که با به وجود وارد شدن این مشکلات تیم ها تصمیم گرفتند فورکی ساخت نمایند که از پیدایش هر مشکلی دوری نماید که پس از معرفی یک‌سری فورک ، عاقبت بیت کوین کش ثبت شد . 

معرفی 
بیت کوین کش و تفاوتش با بیت کوین -1 
حجم بلوک های سازنده بیت کوین حدود یک مگابایت می باشد که سرعت انجام تراکنش در آن مضاعف زیر است در صورتی که حجم بلوک های ساخته شده در بیت کوین کش حدود 1 تا 8 مگابایت می باشد به همین جهت سرمایه گزاران کارکشته هستند با مقادیر زیاد ارز دیجیتال ، معاملات خویش را انجام دهند . 

ولی قابلیت و امکان دارااست در آتی بیت کوین با منفعت برداری از مقیاس های نو یا این که صعود SegWit از بیت کوین کش افزایش یابد . 

معاملات انجام گردیده در بیت کوین کش به چهره جداگانه ثبت می شوند . اولین بلوک بیت کوین کش ۴۷۸,۵۵۹ اُمین بود و آخری بلوک ۴۷۸,۵۵۸ اُم که این ارز سر مبنا از بازه زمانی فعالیت خویش شروع به رد کردن بلوک ها و معاملات بیت کوین کرد . 

شرکت مستر کارت قصد دارااست در سیستم های محرمانه خود فضایی مستقل برای ذخیره سازی بیت کوین کش فراهم کند . 

به نظر می رسد در حالتی که بیت کوین کش به همین منوال به پرورش خویش ادامه دهد بایستی SegWit Chain را حذف کنیم زیرا با حجم معاملات سنگین وزن بیت کوین کش، فضای کافی برای وجود SegWit Chain نخواهد ماند . 

بها 
بیت کوین کش ( Bitcoin Cash ) سازندگان ارز بیت کوین کش با اثبات ادعای خود نسبت به کارایی بیت کوین کش توانسته اند این ارز را در مسیر نقطع ی عطف گیری قرار دهند و بها را به 900 دلار برسانند . 

از زمانی بیت کوین کش به عملکردهای مثبت دست یافت که بنیان گزاران، پروژه ای پباده سازی کردند که قانون ها آن متمایز با قانون ها بیت کوین بود و ارزش بر همین اساس افزایش یافت . 

با وجود حجم مبادلات تازه و پردازش مالامال سرعت و همینطور وجود ماینرهای مکانیک امکان داراست قیمت بیت کوین کش ارتقاء یابد . 

چنانچه مشکلات استخراج بیت کوین کش کاهش پیدا نماید ، به استدلال سرعت فعالیت در انجام تراکنش ها ، ماینرها رغبت بیشتری برای استخراج این ارز پیدا می نمایند ، چرا که انجام تراکنش ها در بیت کوین با سرعت تحت تری فیس می گیرد . 

در فیض با ارتقاء ارزش ارز بیت کوین و همینطور کاهش معضلات تولید این ارز ، روز به روز بر تعداد استخراج کنندگان بیش تر می شود . 

حجم مبادلات بیت کوین کش به حدی رسیده میباشد که صرافی های کره ای نزدیک به یک میلیارد دلار بیت کوین کش به فروش رسانده اند . 

نوسانات لحظه ای جان دار در بها بیت کوین و بیت کوین کش سبب گردیده در هر لحظه بها بیت کوین کش از بها بیت کوین بالاتر رود یا این که بلعکس ، که می توانید بها های لحظه ای و آپ دیت همه ارزهای سر پایه دیجیتال را در وبسایت http://coinmarketcap .com مشاهده نمایید . 

با قیمتی که در اکنون حاضر بیت کوین کش دارااست به عنوان چهارمی ارز سر اساس شناخته شده است . 

رقابت 
بیت کوین کش با دیگر ارز های دیجیتالی به طور کلی می توان اعلام‌کرد بیت کوین کش برای افزایش تراکنش های معاملاتی بیت کوین به وسیله بسط دهندگان به بازار عرضه گردیده می‌باشد که بتواند در پیش‌روی رقبای خود از پاراگراف اتریوم و همینطور در رقابت با حجم معاملات پی پال و روادید پیشی گیرد . 

در صورتیکه شما قصد دارید معاملات خود را از طریق ارزهای دیجیتال انجام دهید می توانید با به کارگیری از سرویس ها و امکانات موجود، اقدام به خرید ارزهای دیجیتال کنید . 

همینطور می توانید با تهیه و تنظیم کارت های ارزی در میان المللی مستر کارت وارد دنیای مالی شوید چون کمپانی مستر کارت در بازار ارز دیجیتال گام گذارده هست و از همگی خدمات بلاک چین استعمال می کند . 

در بخش های بعدی با کیف پول مطلوب جهت ذخیره سازی بیت کوین کش ،استخراج و خرید و فروش آن آشنا خواهیم شد، با ما یار باشید . 

معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 295 تاريخ : چهارشنبه 22 فروردين 1397 ساعت: 13:50

گوشت گوسفند یکی از پرکاربرد ترین و پرخاصیت ترین مواد غذایی هست که ممکن می‌باشد بخش اعظمی افراد از فواید آن غافل باشند . بشیر قلی زاده سرچشمه اظهار داشت این گوشت دارای ارزش غذایی بسیار بالایی است . گوسفند احتمال دارد در نگاه اولیه مشابه به بز باشد ولی تفاوت گوسفند با بز به طور صریح قابل تشخیص است . 

خرید اینترنتی گوشت
بدن گوسفند از پشم پوشیده شده و دارنده سطحی صاف و منظمی نمی باشد البته پوست بزها پوشیده گردیده میباشد از موهای بلند و یک دست می باشد . با این تفاسیر گوشت بز هم می تواند جایگزین خیر برای گوشت گوسفند باشد البته نمی تواند تمام مزایا و مزه گوشت گوسفند را داشته باشد، در ضمن قیمت گوشت گوسفند در بازار از گوشت بز بخش اعظم می باشد احتمالا یکی از استدلال آن مشقت بار تر بودن پرورش گوسفند نسبت به بز و طعم مضاعف دل نشین و نرمی گوشت گوسفند نسبت به بز نیز برهان دیگر این تفاوت قیمت میباشد . 

مزایای 
بهداشتی استعمال از گوشت گوسفند گر چه در نگاه اول نمی توانایی فرق چندانی دربین گوشت گوسفند و بز قائل شد اما با یه خرده توجه می توانایی این تفاوت را حس کرد از گزاره تفاوت های به طور کامل محسوس گوشت این دو حیوان، در ساختار آنها هست در کل گوشت گوسفند لذیذ تر و نرمتر و لطیف تر از گوشت بز هست . بها غذایی در میان گوشت گوسفند و بز آنچنان زیاد نمی باشد . ما در ادامه به مزایا و بها غذایی گوشت گوسفند می پردازیم . 

مزایای 
گوشت گوسفند بر پایه تغذیه ۱- 
انرژی بالا (هر ۱۰۰ گرم گوشت، ۲۰۶ کیلوکالری دارد) از مزایای گوشت گوسفند می بضاعت به لبریز انرژی بودن آن اشاره کرد . کبد گوسفند از جمله نصیب های لبریز انرژی آن است . این مورد را می بضاعت و توان در محتوای کالری نیز مشاهده کرد . هر ۱۰۰ صد گرم گوشت گوسفند دربردارنده ۲۰۶ کیلو کالری است . دقت داشته باشید که هر آدم بالغ به طور تقریبی به ۲۰۰۰ کالری نیاز دارد . مصرف کالری می تواند در عمل های روزانه، استقامت بالا و کاهش خستگی هنگام عمل بدنی به کمکتان بیاید . 

۲- 
پروتئین بالا ( هر ۱۰۰ گرم گوشت، ۱۷٫۱ گرم پرتئین دارد) این راز دوچندان مهمی نمی باشد تمام موجوداتی زیرا گاو و گوسفند دارنده پرتئین بالایی که برای تن زیاد اثر گذار میباشد میباشند . هر ۱۰۰ گرم گوشت گوسفند دارنده ۱۷٫۱ گرم پروتئین است . این اندازه پروتئین برای اشخاصی که می خواهند تن ماهیچه ایی داشته باشند فراوان بکار می آید . از مزایای پروتئین در بدن می بضاعت به ایجاد و ارتقاء توده عضلانی، اتصال چربی، هضم غذا و ایجاد قدرت و انرژی در تن اشاره کرد . 

3- 
کلسیم بالا (هر ۱۰۰ گرم گوشت ۱۰ میلی گرم کلسیم دارد) یک عدد دیگر از مزایای گوشت گوسفند وجود کلسیم در آن می‌باشد که برای تن زیاد اضطراری و اثر گذار میباشد . وجود کلسیم در گوشت گوسفند به نگهداری سلامت استخوان، تقویت استخوانها، خودداری از اختلالات و ناهنجاری های استخوانی یاری می نماید مقدار کلسیم در هر ۱۰۰ گرم گوشت گوسفند ۱۰ میلی گرم می باشد . 

4- 
فسفر (هر ۱۰۰ گرم گوشت ۱٫۹۱ میلی گرم فسفر دارد) گوشت گوسفند هم دارای میزان زیادی فسفر میباشد . صحیح مثل کلسیم، محتوای فسفر در گوشت گوسفند، مضاعف اثر گذار بوده و برای سلامتی، اللخصوص سالم سازی استخوان و خودداری از پوکی استخوان بسیار اثر گذار هست . مقداره ۱٫۹۱ میلی گرم فسفر در هر ۱۰۰ گرم گوشت می تواند نیاز بدنتان به فسفر را تامین کند . 

5- 
ویتامین B1 ( هر ۱۰۰ گرم گوشت ۰٫۱۵ میلی گرم ویتامین B1 دارد) چه کسی می گوید که ویتامین در گوشت قرمز رنگ وجود ندارد؟ ما می بایست بدانیم که گوشت گوسفند دارنده مقدار قابل دقت ای از ویتامین B به خصوص ویتامین B1 است . از ۱۰۰ گرم گوشت گوسفندی که مورد آزمایش قرار گرفته، مقدار ۰/۱۵ ویتامین B1 کشف گردیده میباشد . اما صحیح هست که این اندازه مقدار خیلی کمی هست . با این حال ویتامین B1 موجود در گوشت گوسفند بسیار اثرگذار می باشد این ویتامین به پروسه اکسیداسیون، ارتقاء انرژی در تن و مراقبت انعطاف پذیری و بالا بردن استقامت تن و همچنین از پوسته پوسته و کم آب شدن پوست جلو گیری می کند . 

6- 
سلنیوم (هر ۱۰۰ گرم گوشت ۷٫۰ میلی گرم سلنیوم دارد) گوشت های قرمز رنگ اللخصوص گوشت گوسفند حاوی سلنیوم می‌باشند . سلنیوم جانور در گوشت گوسفند می تواند به ایجاد آنتی اکسیدان های اثر گذار در بدن یاری کند . با وجود سلنیوم در گوشت گوسفند تن می بضاعت و توان به مبارزه با رادیکالهای آزد بپردازد و همچنین بدن انسان را از خطر ابتلا به بیماری های یگانه محافظت نماید . با وجود سلنیوم در بدن پوستی بهتر و اندامی سلامت تری خواهیم داشت . 

7- 
ویتامین B2 (هر ۱۰۰ گرم گوشت ۰٫۲ میلی گرم ویتامین B2 دارد) گوشت گوسفند و گوشت بز به طور معمول دارنده ویتامین B2 یا همان ریبوفلاوین شناخته شده می‌باشند . ویتامین B2 دارنده مزایای متعددی برای تن است . وجود این ویتامین برای محافظت سالم استقامتی و عصبی، سلامت ماندن چشم و هر چیز مربوط به سیستم بینایی، بهبود سیستم ایمنی تن و خودداری از زخم های لب، به تن ما سرویس می کند . 

8- 
ویتامین B12 (هر ۱۰۰ گوشت ۲٫۳ میلی گرم ویتامین B12 دارد) گوشت گوسفند دربردارنده ویتامین B12 می‌باشد وجود این ویتامین برای سالمی فراوان واجب است . این ویتامین به سیستم عصبی تن امداد می کند و منجر تشکیل گلبول های قرمز، جلوگیری از قلیل خونی، ارتقا استقامت و سالم جسمی تن می شود . 

معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : خواص گوشت گوسفند, نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 489 تاريخ : چهارشنبه 22 فروردين 1397 ساعت: 13:47

خرید اینترنتی گوشت
خون بالا: به کار گیری بیش از حد گوشت گوسفند مقدار ورود آهن به بدن را افزایش داده و ممکن می باشد شخص در گیر فشار خون بالا شود . 

کلسترول: 
مقدار کلسترول گوشت گوسفند بسیار بالا است، البته در صورتی‌که شما هر روز ۱۰۰ گرم گوشت گوسفند مصرف کنید، در ارتفاع یک هفته کلسترول شما به طور چشمگیری افزایش خواهد یافت . 

دیابت: 
به اشخاص دچار به دیابت سفارش نمی شود که از گوشت گوسفند مصرف نمایند . گوشت گوسفند می تواند مرحله قند خون را نیز ارتقاء دهد . 

گوشت گوسفند در واقع بسیار موثر می‌باشد تا زمانی که آن را در حد میانه روی مصرف کنید . بنابراین، برای به دست آوردن تمام مزایای این گوشت، مصرف با دقت به مقررات بالا مانعی ندارد . 

گوشت گوسفند خوب دارای رنگ صورتی مایل به قرمز، قهوه ای، که دارای ساختاری دقیق و چربی های سفیدی که در کل گوشت به طور خاصی پخش گردیده و ظاهری نو هم می‌باشد . 

معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 232 تاريخ : دوشنبه 20 فروردين 1397 ساعت: 17:16

پنج استدلال عدم موفقیت پیاده سازی اینترنت
حتما براتون پیش اومده که حین وبگردی های کاری یا برای سرگرمی، به سایتهایی برخورده باشید که خیلی درهم و ریخته پاشیده­اند. در اکثر موارد هم مدیر سایت نیت خوبی داشته اما تو اجرا نتونسته موفق باشه. به نظرتون چه عواملی به منزله شکست یا عدم موفقیت وب سایت تلقی میشن؟ ما تو این پست، پنج تا از رایج­ترین­هاشو جمع کردیم و با شما در میون میذاریم تا موقع طراحی وبسایتتون مواظب باشید.
مشکل فونت
بزرگترین مشکل طراحی وقتیه که تعداد فونتها خیلی زیاد باشه یا خوندن مطالب سخت باشه. بازدیدکننده ها میون این همه فونتهای جورواجور سردرگم میشن. اگه یه فونت خیلی فانتزی یا عجیب و غریب انتخاب کنید،  کسایی رو که نمایشگرهای کوچیکی دارن به دردسر میندازید. برای کل متن اصلی سایتتون از یه فونت ساده استفاده کنید و برای تیتر و تصاویر هم از یه فونت دیگه که اون هم ساده باشه. به این ترتیب جریان یکنواختی روی سایت برقرار میشه و همه کاربرها میتونن از سایت براحتی استفاده کنند. 
چپاندن کلیدواژه
همه میخوان سایتشون روی موتورهای جستجو رتبه خوبی بگیره. بحثی توش نیست که سئو کردن سایت جزء برنامه های اجباری بازاریابی نیست. اما اگه بخواهید همه جای سایت کلیدواژه هاتونو بچپونید، بازدیدکننده ها رو خسته میکنید، به علاوه گوگل هم ممکنه بخاطر این کار جریمه­تون کنه. 

طراحی سایت در مشهد

گزینه های بیش از حد
اگه هدفتون از جذب بازدیدکننده افزایش فروش، عضویت یا ارتباط گرفتن کاربرها با شما باشه، اون بخش رو در صفحه برجسته تر کنید. اگه بخواهید یه عالمه دکمه، فرم و درخواست برای اقدام روی صفحه بذارید، ممکنه مشتریها رو سردرگم کنید. 
اجرای خودکار فیلم و موسیقی 
شاید بعضی ها فکر کنند اگه همچین عناصری روی سایتشون بذارن به نظر حرفه ای تر میان یا سایتشون جالب تر میشه، اما در اصل این ویژگی ها برای کاربرها اذیت کننده است و ممکنه روی همه دستگاه­ها هم درست نمایش داده نشه. اگه میخواهید فیلم یا صوت روی سایتتون داشته باشید، اجازه بدید مهمونها خودشون برای فعال کردن یا توقفش تصمیم بگیرن.
مشکلات تصاویر
شما هم مثل بعضی از سایتها از تصاویر بی کیفیت یا با کادرهایی نامتناسب یا دزدی استفاده میکنید؟ یکی از به یاد ماندنی ترین بخش­های سایت تصاویرشن، بنابراین سعی کنید کاری کنید که تصاویر سایتتون برجسته باشند. اگه میتونید خودتون عکس باکیفیت بگیرید که خیلی خوب میشه. اگر هم نمیتونید، یه عکاس استخدام کنید یا عکس بخرید.درسته که هر کسی میتونه خودش سایت راه بندازه و مدیریتش کنه، اما صاحبان صنایع و مدیران شرکتها باید حرفه ای تر عمل کنند. مشتریها از شما یه توقع دیگه دارند و میخوان سایتتون روی موبایل خوب دیده بشه، حرفه­ای و کاربردی باشه. اینجاست که همکاری با یه متخصص براتون خیلی به صرفه تر از چیزی که فکر میکنید در میاد. روی گوگل عبارت "شرکت طراحی سایت" رو سرچ کنید و با یه شرکت خوب برای کارهاتون قرارداد ببندید.

معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 252 تاريخ : دوشنبه 20 فروردين 1397 ساعت: 17:09

خرید گیفت کارت سهل و آسان ترین رویه به کارگیری از کد دکان نینتندو استفاده از وب وبسایت آنلاین نینتندو می‌باشد که شما می بایست با حساب کاربری Nintendo Network Id نینتندو وارد تارنما نینتندو گردیده و Redeem را انجام دهید :‌ https://id .nintendo .net 

 

 


به کارگیری 
از گیفت کارت نینتندو شاپ برای Nintendo 3DS 1- آغاز بر روی نرم افزار Nintendo eShop بر روی کنسول نینتندو خود کلیک کرده . 

 


2- در نصیب بالا سمت چپ صفحه، گزینه Home را لمس نمائید . 


3- از منوی گشوده گردیده بر روی آیتم Add Funds کلیک فرمایید (اگر روی کاغذ مشاهده نشد کمی اسکرول نمایید) . 

 


4- حال با اعتنا به تصویر زیر، یک عدد از راه و روش های شارژ حساب نینتندو خود را تعیین نمائید . برای به کار گیری از گیفت کارت خریداری گردیده روی گزینه Add Funds using a Nintendo eShop Card کلیک فرمائید . 

نکته : در فریمور های نو این آیتم بصورت “Redeem a Nintendo eShop Card” هم است . 


5- در سطح آن گاه مطابق با تصویر زیر، فیلد خالی با عنوان Activation Code ظواهر گردیده که پس از لمس باکس، جهت وارد کردن کد گیفت نینتندو خود اقدام می کنید . 


6- در نهایت با برگه کلید مجازی که نینتندو در اختیار شما قرار می دهد کد فعال سازی 16 کاراکتری که دریافت کرده‌اید را وارد فرمائید و برای انجام تراکنش روی OK کلیک فرمائید . 


نکته:‌ لطفا در حیث داشته باشید که حروف o, i و z استعمال نشده اند . 

 

گیفت کارت 98 برای رضایت مندی دیگر دارندگان دیگر کنسول های شرکت نینتندو و همه افرادی که از این سایت، خرید گیفت کارت نینتندو نموده اند، فراگیری های مربوط به کنسول های متفاوت را در ادامه قرار داده است . 

 

شیوه 
استفاده از کد دکان نینتندو / گیفت کارت نینتندو 3DS – در ابتدا دقت داشته باشید که به وب متصل باشید . در غیر اینصورت از اتصال نینتندو خود به وب اطمینان حاصل نمائید . 

– مطمین باشید که فریمور دستگاه نینتندو 3DS شما به نهایی ورژن بروز رسانی گردیده می‌باشد . 

– از منوی HOME بر روی تصویر آیکن Nintendo eShop را انتخاب فرمائید . 

– حالا با تعیین منوی Settings و آنگاه منوی Other بر روی آیتم Redeem Download Code کلیک نمائید . 

– بر روی فیلدی که درخواستی مبنی بر Enter a download code دارااست کلیک نمایید . 

– 
در نهایت با استفاده از ورقه اصلی که در اختیارتون قرار میگیره کد گیفت کارت دریافتی که پس از خرید گیفت کارت نینتندو اخذ نمودید را در این نصیب وارد کرده و با کلیک روی OK عمل را تمام کنید! 


نکته: در صورتی که پیامی با عنوان the code has already been used مشاهده کردین به این معنا میباشد که این گیفت کارت استعمال شده میباشد یا این‌که در درحال حاضر حاضر در سیستم ثبت گردیده می باشد . بازی‌هایی که از پیشین در سیستم دانلود شده‌اند مجدداً از بخش Previously Downloaded Titles قابل اخذ دوباره می باشند . 


بر روی OK کلیک کنید تا پیام بسته شود . 

 

– اکنون در صورتی‌که گیفت کارت از گذشته به کارگیری نشده باشد گزینه های Download Later یا Download Now ظاهر می شوند . 

* بازی (های) Nintendo که Download Now میگردند بصورت سرعت بالا و لحظه‌ای آغاز به دانلود می کنند . 

* و بازی‌های نینتندو که Download later میشوند پس از این که سیستم به حالت Sleep Mode رفت استارت به دانلود می کنند . 

 

 

به کارگیری 
از گیفت نینتندو شاپ در Nintendo Wii U – کنسول نینتندو Wii خویش را به وب متصل کنید . 

– Nintendo Wii را به آخرین ورژن سیستمی بروزرسانی نمائید . 

– با توجه به این‌که توقع می‌رود شما در شبکه نینتندو ثبت اسم کرده اید . آن حساب کاربری را به نینتندو Wii U خویش متصل / Link نمائید . 
(آموزش لینک و پیوند کردن اکانت به کنسول wii) 
– از بخش Menu روی آیکن Nintendo eShop کلیک فرمایید . 

– اکنون از بخش بالای ورقه روی گزینه Enter Download Code کلیک نمائید . 

– نوبت وارد کردن کد گیفت خریداری شده بوسیله شما می باشد . 

نکته : نیازی به تایپ – خط تیره های موجود در گیفت کارت نینتندو خرید گردیده در این قسمت نمی باشد . 

 

 

استعمال 
از کارت نینتندو شاپ برای Nintendo Wii U – در منوی HOME روی تصویر آیکن دکان نینتندو کلیک فرمائید . 

– اینجا کمی گوناگون از سایر مدل ها میشه:‌می توانید بر روی Balance کلیک فرمایید یا دکمه + را بفشارید . 

– آیتم Nintendo eShop Card را تعیین نمایید . 

– کد فعالسازی که به وسیله گیفت کارت ۹۸ دریافت کرده‌اید (یا پشت کارت کارت فیزیکی) قرار گرفته را وارد فرمائید و جهت انجام تراکنش روی OK کلیک نمائید . 

نکته : کد گیفت کارت های شارژ نینتندو شامل حروف O, I و Z, کاما و . .)‌ از بخش کیبورد مجازی قابل استفاده نمی باشند . 

معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 245 تاريخ : دوشنبه 20 فروردين 1397 ساعت: 16:30

خرید گیفت کارت

کارت های هدیه به تازگی به یک کالای داغ تبدیل شده اند، زیرا می توانند بدون نیاز به خروج از خانه، سریع و آسان آنلاین خریداری شوند. متأسفانه بسیاری از مهاجران وجود دارند که این مزیت را دارند.

با توجه به محبوبیت روزافزون آیفون iTunes، آنها اکنون دهها هزار نفر از مردم سراسر جهان را با رویکرد کارت هدیه iTunes قربانی می کنند. سه تن از این کلاهبرداری وجود دارد:

برای تماشای کلاهبرداری کارت هدیه آیتونز، ویدیو زیر را تماشا کنید:


 
خرید کارت تخفیف کارت هدیه iTunes

سناریو 2. مجرمان از نام تجاری iTunes استفاده می کنند تا افراد را به کلیک کردن روی لینک هایی که در توییتر یا فیس بوک ارسال می کنند، جذب کنند. Crooks spamming جدول زمانی پیروان خود را ارائه کارت های هدیه رایگان همراه با لینک، که منجر به هیچ سایت iTunes. اکثر آنها قربانیان را برای وب سایت های پورنو، دوستیابی یا بررسی (به طوری که می توانند از آن خارج شوند) یا صفحات پر از بدافزارها را ارسال می کنند.

سناریو 3. شما ممکن است یک ایمیل ادعا کنید که از iTunes دریافت کنید (تصویر بالا را ببینید). متن به عنوان خوانده شده است: "شما کارت هدیه iTunes 200 دلار به ([email protected]) دریافت رسید شماره 141509772". یک تصویر کارت هدیه ارائه شده است، و همچنین یک فاکتور. کلاهبرداری این است که در صورتجلسه یک لینک برای لغو وجود دارد، اگر تراکنش را به رسمیت نشناخته اید.

نیازی به گفتن نیست، اگر بر روی آن کلیک کنید، به یک وب سایت جعلی که از شما برای اطلاعات شخصی خواسته شده است، گرفته می شود.


 
 

نحوه اجتناب از کلاهبرداری کارت هدیه iTunes:

همیشه کارت های iTunes خود را از ... iTunes و یا تکرار رسمی خود دریافت کنید. ایمیل های تصادفی که شما را به وب سایت های مشکوک ارسال می کنند، از این پرسش نیستند. یکی دیگر از جالب ترین مکان هایی که می توانید از کارت های هدیه دریافت کنید (از جمله iTunes رایگان) Swagbucks است که بزرگترین برنامه پاداش رایگان آنلاین در جهان است. شما با انجام کاری که آنلاین انجام داده اید، می توانید پرداخت کنید، مانند جستجو در وب، کشف محصولات، نظرسنجی ها، تماشای فیلم ها یا بازی کردن. این شرکت دارای رتبه A + با دفتر بهتر است. شما می توانید به صورت رایگان اینجا ثبت نام کنید.

 

چگونگی گزارش کلاهبرداری کارت هدیه iTunes:

خانواده و دوستان خود را از این کلاهبرداری مطلع کنید و آن را با استفاده از دکمه های ارائه شده در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. شما همچنین می توانید به طور رسمی گزارش دهندگان معامله را به پشتیبانی مشتری iTunes با استفاده از لینک زیر:


 
گزارش به iTunes پشتیبانی اینجا

بر طبق صفحه پشتیبانی iTunes: "iTunes هرگز از شما درخواست ارسال اطلاعات شخصی یا اطلاعات حساس حساب کاربری (مانند کلمه عبور یا شماره کارت اعتباری) از طریق ایمیل نخواهد کرد.

پیام های ایمیل که حاوی پیوست ها یا پیوندهایی به وب سایت های غیر اپل هستند از منابع دیگری غیر از اپل هستند، هرچند ممکن است از فروشگاه آیتونز باشد. اغلب این ضمیمهها مخرب هستند و نباید باز شوند. شما هرگز نباید اطلاعات حساب Apple خود را در هر وب سایت غیر اپل وارد کنید. وبسایتهای اپل که نیاز به اطلاعات حساب دارند، دارای apple.com هستند، مانند http://store.apple.com، یا iforgot.apple.com (به استثنای iCloud.com).


 
این مقاله توضیح می دهد چه گام هایی باید داشته باشید اگر احساس می کنید یکی از این ایمیل های مخرب را دریافت کرده اید یا اطلاعات حساب شما به علت تلاش برای گرفتن اطلاعات شخصی شما (شناخته شده به عنوان فیشینگ) به خطر افتاده است.

فروشگاه iTunes هرگز از شما از طریق ایمیل ارائه نخواهد شد: شماره امنیت اجتماعی، نام پیشخدمت مادر، شماره کارت اعتباری کامل و یا کد CCV کارت اعتباری.

"فیشرها" وب سایت های پیچیده ای ایجاد می کنند که شبیه به iTunes هستند، اما هدف آنها تنها جمع آوری اطلاعات حساب شما است. اغلب ایمیل های جعلی از شما میخواهند روی لینک کلیک کنید و از یکی از این وبسایتهای فیشینگ بازدید کنید تا اطلاعات حسابتان را به روز کنید.

به طور کلی، تمام فعالیت های مربوط به حساب در برنامه iTunes به طور مستقیم، نه از طریق مرورگر وب. اگر از شما خواسته شد اطلاعات حساب خود را به روز کنید، مطمئن شوید که این کار تنها در iTunes یا در صفحه مشروع Apple.com مانند فروشگاه اپل آنلاین انجام می شود. "

معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 281 تاريخ : يکشنبه 19 فروردين 1397 ساعت: 17:42

برگرداندن هاست مثل روز اولیه توجه : یادگرفتن زیر کهن است . برای ریست کردن هاست به بخش لیست خدمات بروید و روی خدمت متبوع کلیک نمائید آن‌گاه دکمه ریست هاست را بزنید 


سئو در مشهد

برای برگرداندن هاست نظیر روز نخستین ( زمان خرید ) شغل های زیر را انجام دهید

محتوای فولدر ی public _ html را در File Manager سی پنل هاست خویش منزه فرمائید . در سی پنل در بخش Email Accounts , پست الکرونیکی های تشکیل شده را تمیز نمایید ( در صورتی‌که پیش از این پست الکرونیکی ساخته اید ) در سی پنل در بخش MySQL Databases , دیتابیس ها و یوزر هایی که ساخته اید را تمیز فرمائید در بخش Subdomains , Redirects و Addon Domains , چنانچه پیش از این موردی را طولانی تر نموده اید , تمیز فرمائید . در‌صورتی‌که در نصیب Simple DNS Zone Editor , چیزی طولانی تر نموده اید , آن را منزه فرمائید . در نصیب FTP Accounts درصورتی که کاربری بیشتر نموده اید آن را حذف فرمایید ( توجه نمایید که کاربرهای پیش فرض که به وسیله سی پنل تشکیل شده گردیده اند را تمیز نکنید . صرفا چنانچه خودتان چیزی بیش تر نموده اید و مایل می باشید , ان را منزه نمایید 

معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 352 تاريخ : شنبه 18 فروردين 1397 ساعت: 17:36

خرید گیفت کارت
کارت چیست؟ در‌صورتی‌که بخواهیم به طور واضح و آشکار مفهوم گیفت کارت را توضیح دهیم بایستی بگوییم گیفت کارت به عبارتی طور که از اسم آن نیز مشخص هست نوعی کارت هدیه میباشد دقیقا نظیر کارت های هدیه ای که از خزانه می گیریم و برای کادو دادن به عزیزانمان از آن به کار گیری می کنیم و معمولا برای خرید بازی و یا این که اپلیکیشن از آن ها استفاده می شود . 
ولی در مسئله این که خط مش به کار گیری از این گیفت کارت ها به چه چهره است با ید بگوییم این گیفت کارت ها دارنده اعتبار مجازی می باشند یعنی شما مبلغ درون این کارت را نمی توانید به کارت دیگری انتقال دهید یا این که از کارت دیگری به این گیفت کارت پولی را واریز نمائید . 

معمولاً گیفت کارت ها به صورت مجازی یعنی به صورت اعتبار مبلغی در اکانت شما با وارد کردن کد گیفت کارت شارژ می شوند اینجاست که با اعتباری که در داخل اکانت خویش با شارژ کد گیفت کارت به دست آورده اید می توانید بعضا برای خرید کالاهای فیزیکی و دانلود کالاهای دیجیتالی مثل اپلیکشن ، کتاب، برنامه ، فیلم و موسیقی که معمولاً از طریق استور ذی‌ربط قابل دانلود می باشند به کار گیری نمایید . در بعضا مورد ها می توانید از وبسایت های فرنگی کالاهای فیزیکی هم خریداری فرمائید . 

خرید 
از استور ایتونز ( خرید گیفت کارت ایتونز اپل ) ، خرید از استور گوگل ( خرید گیفت کارت گوگل ) ، خرید از استور امازون خرید از استوری های گوناگون به این فیس میباشد که به تیتر مثال برای خرید نرم افزار و برنامه های مربوط به اپل و آیفون از استور آیتونز یا این که اپ استور با خرید گیفت کارت ایتونز اپل انجام می پذیرد . در صورتیکه نیاز به خرید از استور گوگل پلی داشتید می بایست با گیفت کارت گوگل پلی خرید خویش را انجام دهید . به همین ترتیب برای خرید از استور مایکروسافت و ایکس باکس از گیفت کارت مایکروسافت و ایکس جعبه ، خرید از آمازون با گیفت کارت آمازون و برای خرید از سونی با استعمال از گیفت کارت پلی اسیتشن می توانید خریدهای خود را انجام دهید . 

پس به این ترتیب دانستیم که برای خرید از هر استور و فروشگاهی بایستی گیفت کارت مسئله نظر به عبارتی استور را برای خرید انتخاب فرمائید . 
همینطور برای پرداخت هایی که گیفت کارت خاصی برای آن وجود ندارد می توانید از گیفت کارت ویزا ، مستر و ویزای مجازی هم استعمال کنید . 

در اینجا لازم می باشد به معرفی وب سایت گیفت کارت www .GiftCard .ir بپردازیم . 

تارنما گیفت کارت او‌لین فروشگاه اینترنتی جهت خرید گیفت کارت در جمهوری اسلامی ایران بوده که کار خویش را از سال 1389 شروع کرده و همچنین او‌لین وب وبسایت وارد کننده روادید کارت امریکا (Visa Card)، مستر کارت امریکا (Master Card) و امریکن اکسپرس یا (Amex) در جمهوری اسلامی ایران می باشد . 

در اولین تارنما فروش اینترنتی گیفت کارت در جمهوری اسلامی ایران می توانید تمامی گیفت کارت های پایین با اطمینان از اصل و معتبر بودن تمامی آن ها خرید خود را انجام دهید . 

معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 550 تاريخ : شنبه 18 فروردين 1397 ساعت: 17:29

خرید اینترنتی گوشت
خواری یا این که گیاه خواری؟ انسان ها بنا به عوارض عدیده به گیاه خواری روی می آورند . برخی این کار را انجام می دهند که از رنج حیوان‌ها بکاهند و برخی دیگر هم برای این‌که می خواهند سبک معاش سالم تری داشته باشند، گیاه خوار می شوند . 

برگزیدگان ها: بدن انسان با پیچیدگی های بسیار خود، مستمند تامین انرژی و مراقبت تندستی خویش برای دوام حیات میباشد و درواقع برای دستیابی به این حساس مستمند تامین همه املاح، آب، الکترولیت ها، ویتامین ها، کربوهیدرات ها، چربی ها و پروتئین ها است، لذا خوب تر هست از تمام تیم های غذایی به شرط رعایت میانه‌روی در مصرف به کارگیری فرمایید . 

تغذیه یک دانش برنا هست و با پژوهش ها گسترده در مسئله مواد غذایی و تاثیرات آن بر تن انسان، رابطه ای بی واسطه دارد و هر روز شاهد ارتقاء داده ها و گاه گاهی شاهد تغییر‌و تحول ایده ها محققان در مسئله مواد خوراکی و آشامیدنی هستیم که حتما این مورد بر اثر ترقی علوم و فوت و فن آزمایشگاهی و افزایش دائمی درایت ها در دنیا مواد غذایی توسط متخصصین میباشد . در بخش اعظمی از مواقع افراد با شنیدن این دیدگاه ها برخی دچار گمراهی می شوند و این وظیفه کارشناسان است که مردم را از اشتباه و سردرگمی نجات دهند . در این دربین گیاه خواری یک عدد از این موارد میباشد که به غیر از مباحث تغذیه بر محفظه دور و بر خویش تاثیر بدون شوخی می گذارد . 

تغییر 
تغذیه برای نجات بشر 
تا به هم اکنون به طور حتم برای شما پیش آمده می‌باشد که با کسانی مواجه گردید که خود را گیاه خوار یا نپخته گیاه خوار (وگان) می نامند . در این رژیم غذایی، طعام های گیاهی و تولیدات لبنی طبیعی مجاز و غذاهای منشأگرفته از حیوانات مثل تخم مرغ ممنوع هستند . در برخی عقاید افراطی این افراد به برخی متن ها بازخورد می فرمایید که می گویند سیر تکامل بشر نشانگر آن می باشد که نیاکان ما ذاتا گیاه خوار بوده اند یا به هیچ عنوان ساختمان تن انسان برای گوشت خواری مناسب نمیباشد . در این بین نتیجه برخی تحقیقات نشان می دهد که چنانچه ما گوشت را از رژیم غذایی مان حذف کنیم، شاید بتوانیم تا حدودی سلامت خود و سیاره مان را نگهداری کنیم ولی این مسائل به طور قطع به میلیون ها آدم جراحت خواهدزد . 

انسان ها بنا به دلایل عدیده به گیاه خواری روی می آورند . بعضی این کار را انجام می دهند که از مشقت حیوان‌ها بکاهند و بعضی دیگر نیز برای این‌که می خواهند سبک زندگی سلامت تری داشته باشند، گیاه خوار می شوند . 

در عین حالا برخی دیگر طرفدار پایداری می باشند یا این که امید دارا‌هستند که با این کار مقدار تکثیر گازهای گلخانه ای را کاهش دهند . دارای اهمیت نمی باشد که تا چه اندازه گوشت خوارها، گیاه خوارهاو وگان ها را انکار کنند؛ گیاه خواران تنها بر یک نکته پافشاری می کنند: حذف گوشت از رژیم غذایی، مزایای متعددی به همراه داراست . گیاه خواران اعتقاد دارا‌هستند که هر چقدر این تغییر بینش بیش خیس باشد، تاثیر آن نیز در مقیاس جهانی بیش خیس خواهدبود . اما واقعیت این است که در‌حالتی که همگی بشر ها گیاه خوار شوند، معضلات عدیده و دورازشوخی برای میلیون ها نفر، البته در صورتی‌که نگوییم میلیاردها، پیش خواهدآمد . 

تاثیرات 
ناگهانی حذف گوشت از رژیم غذایی بر محفظه زیست 
اندرو جارویس (Andrew Jarvis) از بخش کشاورزی حاره ای راس جهانی کلمبیا در این باره می گوید: «این مسائل ماجرا دو دنیای متفاوت می‌باشد . در کشورهای بسط یا فته، رژیم گیاه خواری ممکن است که همگی مدل مزیت زیست محیطی و بهداشتی را به هم پا داشته باشد البته در کشورهای در هم اکنون بسط بالعکس می تواند تاثیرات منفی را بالاخص از لحاظ فقر و تنگدستی به وجود آورد . 

جارویس و همکارانش در راس مطالعاتی خویش به این مساله پرداخته اند که اگر گوشت به ناگهان از منوی غذایی کل این سیاره حذف شود، چه تبعاتی بر محیط پیرامون خویش می گذارد . اولیه موردی که آن ها مورد آنالیز قرار دادند، تغییرات اقلیمی بود . آمارها نشان می دهد که تولید غذا عامل تکثیر یک چهارم تا یک سوم گازهای گلخانه ای ایجاد بشر در سرتاسر دنیاست و بخش بیشتر این خلل نیز به صنعت دامپرروی مربوط می شود . اما به طور کلی، این‌که تعیین های غذایی ما به چه شکل بر تغییرات اقلیمی تاثیر می گذارد، به صحت شناخته نشده میباشد . 

به طور مثال یک خانواده میانگین چهار نفری در ایالات متحده آمریکا، بیش از دو خودرو سواری گاز گلخانه ای ساخت می کنند و علت آن هم مصرف گوشت است البته این یک حقیقت هست که شما معمولا در دعوا های مربوط به گرمایش جهانی، اسم اتومبیل ها را به عنوان تقصیر کار می شنوید تا نام تکه های خوشمزه استیک گوشت را . 

تاثیرات 
طعام بر محیط زیست 
تیم بنتون (Tim Benton) یک کارشناس امنیت غذایی از دانشکده لیدز در این باره می گوید: «اغلب مردمان درباره تاثیرات غذا بر تغییرات اقلیمی چیزی نمی دانند . ولی در حالتی‌که از همین شرایط کنونی گوشت ناچیز تری مصرف کنیم، خیلی چیزها برای طفل ها و نوه هایمان در آتی بهتر پیش خواهدرفت .» 

مارکو اسپرینگ من (Marco Springman) یک محقق از مکتب آکسفورد مارتین، بخش برنامه غذایی آتی میباشد که همت کرده تا این قضیه را از نظر کیفی خوبتر توضیح دهد . وی و همکارانش غالب گردیده اند دسته های کامپیوتری بسازند که از نحوه آن ها می توان پیش بینی کرد که در‌صورتی‌که تمامی بشر ها تا سال 2050 میلادی به سمت رژیم گیاه خواری بروند،دقیقا چه اتفاقی می افتد . فیض تحقیقات آن ها نشان می دهد که درصورتی که گوشت قرمز به طور بی نقص حذف بشود، 60 درصد از اندازه تکثیر گازهای گلخانه ای ناچیز می شود و در صورتی‌که تمامی از رژیم غذایی وگان پیروی کنند، مقدار انتشار گازهای گلخانه ای چیزی در حدود 70 درصد کاهش پیدا خواهدکرد . 

اسپرینگ اینجانب می گوید: «وقتی که ارزیابی می کنیم چه چیزی می تواند نیز قیمت با این میزان افت گازهای گلخانه ای باشد، به این فیض می سیم که احتمالا متساوی پیدا نشود . البته در صورتی همگی رژیم غذایی گیاه خواری داشته باشند، آنگاه شما تنها می توانید نسبت انتشار گازهای گلخانه ای را که با ایجاد گوشت در رابطه هستند، ثابت نگه دارید؛ در حالی که کل این سناریو آن طور هم که بایستی حقیقی وواقعی نیست ولی به هر درحال حاضر اهمیت تکثیر گازهای گلخانه ای دارای ارتباط با غذا را در آتی به چهره ملموس نشان خواهدداد . 

غذا، بالاخص احشام و دام ها، بخش اعظم ایراد را به خویش اختصاص داده اند چرا که در اصل ریشه انتشار گازهای گلخانه ای به وسیله آن ها در دو قضیه تغییر و تحول کاربری زمین و تخریب تنوع زیستی خلاصه می شود . از مجموعه تقریبا 5 میلیارد هکتار زمین کشاورزی که در کل کره زمین وجود دارد، 68 درصد آن بوسیله دام های اهلی و احشام قضیه به کار گیری قرار گرفته هست .» 

جبران 
گذشته 
اکنون پرسش اینجاست که آیا ما می توانیم یا به هیچ وجه می خوا هیم که دست اندک 80 درصد از مراتعی را که پوشش علفزار یا جنگلی دارند، با تغییر‌و تحول رژیم غذایی خودمان احیا کنیم و از این شیوه نقش موثری در جذب کربن و بالطبع آن بهبود تغییرات اقلیمی داشته باشیم؟ تبدیل مراتع پیشینی به زیستگاه های مستقر احتمالا می تواند لطف بزرگی برای تنوع زیستی باشد و به علفخواران بزرگی مانند بوفالوها که بوسیله احشام از زیستگاه های طبیعی شان رانده گردیده اند، اجازه بازگشت دهد . چه بسا شکارچیانی مانند گرگ ها و پلنگ ها نیز که اکثر زمان ها به جرم حمله به احشام کشته می شوند، از این مسائل منتفع خواهدشد . 

باقی آن 10 الی 20 درصد از مراتعی که زمینه استعمال قرار گرفته اند را می بضاعت و توان برای پرورش بیش تر دانه های غلات به کار گیری کرد تا از این روش غذای ضروری برای انسان ها تامین شود . اما آیا تمامی اینها به صلاح ما خواهد بود؟ جارویس در این باره می گوید: زمینه اینجاست که عمل به همین راحتی نیز نمی باشد که شما گاوها و سایر احشام را از مراتعه خارج نمائید و انتظار داشته باشید که به به عبارتی وضعیت بیشه ها و مرغزارهای نخستین برگردید . 

از 
در میان رفتن شغل و هویت 
یک مشکل در زمینه تبعیت از رژیم گیاه خواری این هست که باید در نهایت فکری هم به حال کسانی کرد که در صنعت دامداری مشغول به کار می باشند . پیتر الکساندر (Peter Alexander) یک محقق دسته سازی سیستم های اجتماعی اکولوژیکی از دانش گاه ادینبورگ می گوید: «من در اسکاتلند معاش می کنم یعنی جایی که زمین های مرتفع آن اکثرا به دست بشر ها ساخته گردیده میباشد و پایه صورت گیری آن هم بر شالوده چرای گوسفندان بوده هست . چنانچه ما همگی این گوسفندان را از مراتع مان برانیم، محفظه زیست بدون شک و تردید ظاهری مختلف خواهدداشت و خویش این کار جدای خیلی از مسائل، پتانسیل آن را دارد که بر تنوع زیستی تاثیر منفی بگذارد . 

یکی از کلیدی ترین مشکلات این گونه رژیم غذایی آن میباشد که می تواند باعث به تغییرات فاحش اجتماعی بالاخص برای دولت ها روستایی یعنی کسانی که به طور مستقیم با این صنعت در ارتباط هستند، شود . بن فالان (Ben Phalan) یک عدد از محققانی هست که درباره تعادل دربین تقاضای خوراک و تنوع زیستی در دانش گاه کمبریج تحقیق می کند . 

او درباره این نقص‌ می گوید: «در اکنون حاضر بالغ بر 3 .5 میلیارد نشخوارکننده اهلی در روی کره زمین وجود دارد، آبادی ها میلیارد جوجه نیز هرساله برای تولید طعام رویش داده گردیده و آن‌گاه کشته می شوند . همه این اعداد و ارقام بیانگر این واقعیت است که ما درباره مقادیر عظیمی ضرر و زیان و ضرر اقتصادی سخن می کنیم . زمینه اینجاست که حیت بهترین طرح ها نیز نمی توانند سیستم معاش جایگزینی را برای همگی در اقصی نقاط جهان پیشنهاد کنند . در حدود یک سوم خشکی های کره زمین را در مرغزارهای مناطق کم آب و نصفه خشک در بر گرفته اند که فقط می توانند از دامداری حمایت نمایند .» 

به گفته دکتر معالج فلان بدون دام، زندگی در بعضا محفظه ها عملا برای مردم غیر ممکن میباشد . عشایری نظیر اقوام مغول و بربر در حالتی‌که بخواهند از این سیستم دست بردارند، جدای از خیلی مسائل نام‌و‌نشان فرهنگی خودشان را هم از دست خواهندداد . علاوه بر این، چه بسا افرادی که کل زندگی شان به دام هم وابسته نمی‌باشد از این متاثر خواهندشد . در راستی گوشت تاریخچه، سنت و نام و نشان فرهنگی مهمی داراست . مجموعه های زیادی در سرتاسر دنیا هستند که به تیتر کادوی عروسی یا این که چه بسا مهمانی شام به مهمان‌ها غذای گوشتی می دهند . 

پزشک فالان در ادامه می افزاید: «تاثیر فرهنگی حذف کامل گوشت خیلی فراوان می باشد و درست به همین ادله همه ست که همت ها برای حذف این ماده غذایی درعمل با اختلال برخورد کرده و غیرممکن هست .» 

تاثیرات 
سلامتی 
اثر این رژیم غذایی بر سلامت نیز هنوز پیچیده می باشد . نوع کامپیوتری اسپرینگ اینجانب نشان می دهد که در‌صورتی‌که کلیه بشر ها تاسال 2050 گیاه خوار شوند، مرگ و میر نیز در مرحله دنیا در بین 6 تا 10 درصد کاهش خواهدداشت و این مسائل به استدلال کاشه بیماری های قلبی و عروقی، دیابت، سکته و برخی از انواع سرطان ها می‌باشد . البته یک مساله همچنان به قوت خویش باقی است، کالا های حیوانی به ازای هر کالری، مواد مغذی بیش تری دارند لذا چه بسا در حالتی‌که می خواهید که گیاه خوار شوید، می بایست اطمینان حاصل فرمائید که جایگزین های اصلی را می توانید به تن خویش برسانید . 

این مساله از آن جهت اهمیت دارد که یادمان نرود، حدودا بالغ بر دو میلیارد بشر در کل دنیا با ایراد تغذیه خطا دست به گریبان میباشند . 
مساله اینجاست که در صورتی کلیه عالم به سمت رژیم غذایی گیاه خواری برود، آنگاه یک بحران دورازشوخی سالم مردم را بالاخص در کشورهای در حالا توسعه، تهدید خواهدکرد چرا که در این صورت این سوال پیش می آید که مواد مغذی کوچک که عبارتند از آهن، کبالت، کرومیوم، مس، ید، منگنز، سلنیوم، روی و مولیبدن دقیقا قرار میباشد که از کجا تامین شوند؟ 
کارشناسان در مسئله گیاه خواری تعابیری جذاب دارند، به تیتر نمونه پزشک جارویس می گوید: «در اصل تغییر تحول در رژیم غذایی چیزی است که کم خیس به آن دقت می شود د رحالی که اصل مسائل خیر گیاه خواری نه گوشت خواری صرف است، ما حتی با ناچیز کردن مصرف گوشت هم می توانیم شاهد تاثیرات ملموس خیر صرفا بر سالم بلکه حتی بر محفظه زیست باشیم .» و این موردی می باشد که دکتر اسپرینگ من نیز بر آن تاکید می کند: «تغییرات معلوم بر سیستم غذایی ما را تشوبق می نماید که تصمیمات غذایی محیط زیست دوست خیس و سالم تر بگیریم . درواقع در حالتی که بها گوشت گران خیس بشود و قیمت سبزی و میوه جات کاهش پیدا کند، ما به صورت ناخودآگاه به سمت رژیم غذایی مناسب میل خوا‌هیم کرد .» 

در انتها در صورتی‌که بخواهیم منصفانه قضاوت کنیم و براساس آخری تحقیقات و سوای جانبداری از گروهی خاص اعلام حیث کنیم، می بایست بگوییم بدن بشر با پیچیدگی های دوچندان خود، تهی دست تامین انرژی و نگهداری تندستی خویش برای استمرار حیات میباشد و درواقع برای دستیابی به این اساسی نیازمند تامین همه املاح، آب، الکترولیت ها، ویتامین ها، کربوهیدرات ها، چربی ها و پروتئین ها است، لذا خوبتر می‌باشد از تمام گروه های غذایی به شرط رعایت میانروی در مصرف استعمال کنید . 

معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 261 تاريخ : شنبه 18 فروردين 1397 ساعت: 16:53

آیا می دانید که چرا دکمه ها بایستی با یک اندازه خاصی باشند و لینک های مهم بایستی در شروع لیست قرار گیرند؟ و یا چرا بایستی اقلام مشابه را در یک گروه قرار دهید؟
به عنوان یک طراح، ممکن است تمام این کارها را بطور شهودی انجام دهید یا بدلیل آنکه به عنوان متداول ترین عمل شناخته شده اند..
اما حقیقت آن است که آنچه که ما به عنوان یک عرف در می شناسیم در واقع ریشه در روانشناسی دارد.
مایک والاگر، یک کار خارق العاده ای را اوایل سال در JustCreative انجام داد که برخی از این تئوری ها را پوشش می دهد.
در این پست، می خواهیم که کمی عمیق تر برویم وحتی تئوری های روانشناسی بیشتری را بررسی کنیم و اینکه چگونه می توانید از آنها برای تاثیر بر روی کاربر استفاده نمایید.

طراحی سایت در مشهد
 با استفاده از قانون Fitt ، CTA های بهتری را ایجاد نمایید.
وقتی بین دو نقطه حرکت می کنید مجبورید که از مسیر با کمترین مقاومت بروید. این پدیده به عنوان "مسیر مورد علاقه " شناخته شده است.
یک مسیر مورد علاقه دارای کوتاه ترین مسیر یا راحت ترین مسیر برای انتقال بین دو نقطه است. اگر که شما یک مسیر کوتاه تری را مشاهده نمودید که از جاده ای جدا شده است آنگاه با یک مسیر مورد علاقه مواجه شده اید. مردم نیز بطور مشابه در وب سایت شما عمل می کنند. به جای دنبال کردن مسیر مکان نما که آن را طراحی نموده اید آنها کوتاه ترین مسیر ممکن را بین موقعیت کنونی موس خود و یک شئ ( همانند CTA ) انتخاب خواهند نمود.
اگر CTA شما بیش از حد کوچک است یا از مکان نمای کاربر خیلی دورتر است کاربر شما ممکن است در مقابل حرکت مکان نما مقاومت نماید و بر روی CTR شما تاثیر بگذارد.
در واقع این قانون فیت است. قانون فیت بیان می کند که زمان لازم برای حرکت سریع به یک هدف ، تابعی از نسبت بین فاصله تا هدف و عرض هدف است.
به عبارت دیگر، هدف بزرگتری که به موقعیت کنونی شما نزدیکتر باشد احتمال بیشتری دارد که توجه ( و کلیلک ) را به خود جلب نماید.
 چگونه از قانون فیت در طراحی سایت تان استفاده نمایید
این حقیقت را در نظر بگیرید که اکثر کاربرانی که به وب سایت شما می ایند معمولا دارای یک موقعیت مکان نمای پیش فرض هستند. اغلب اوقات مکان آن در نزدیکی نوار آدرس جستجوگر است زیرا جایی است که کاربر URL سایت را در آن تایپ می کند.
هر CTA قرار گرفته دور از نوار آدرس ، در طرف مقابل قانون فیت قرار خواهد داشت -  فاصله برای رسیدن به آن، بسیار زیاد است و ایجاد مقاومت می کند.
بنابراین اطمینان حاصل کنید که CTA های خود را در نزدیکی نوار آدرس در بالای قاب قرار داده اید.
CTA درست یا غلط
قانون فیت همچنین بیان می دارد که دکمه های بزرگتر دارای کلیک های بیشتری نیز هستند.
به هر حال در نظر داشته باشید که این رابطه خطی نیست. همانطور که SmashingMagazine بیان می دارد – بیشتر از یک اندازه خاصی دیگر CTA های بزرگ باعث افزایش CTRها نمی شوند.
قانون فیت
بنابراین، CTA های خود را بزرگ نگه دارید، اما نه خیلی بزرگ که هیچ تاثیر معنی داری بر CTR ها نداشته باشند.
برای مثال، در نظر بگیرید که چگونه HubSpot از چندین CTA ("تماس با ما" و "شروع به کار") در بالای فولدر استفاده می کند.
به کاربران برای تصمیم گیری در مورد اکتشاف نماینده کمک کنید
مغز ما تصمیمات بی شماری را در هر روز می گیرد (35000 تصمیم گیری، اگر یک منبع کافی باشد)
از زمانی که برای کار میرویم که چگونه عصرهایمان را صرف کنیم، مغز ما مقدار زیادی انرژی را برای تصمیم گیری اختصاص می دهد.
در واقع، مغز ما اغلب برای مطابقت تقاضا با انرژی در دسترس در تقلا است (روانشناسان آن را "خستگی تصمیم" می نامند).
برای مطابقت با این تقاضای بیش از حد، از اکتشافات (Heuristics) استفاده می کنیم. Heuristics یک واژه گسترده برای مدل های ذهنی است که ما برای تصمیم گیری سریع استفاده می کنیم.
این مدلها از طریق آموزش یا تجربه یادگیری می شوند.
به عنوان مثال، اگر چیزی کمیاب باشد، فرض می کنیم که ارزشمند است، زیرا تجربه ما به ما آموخته است که اشیاء نادر بسیار ارزشمند هستند (این "اکتشافات کمبود" نامیده می شود). یکی از مهمترین اکتشافات برای طراحان، اکتشاف نمایشی هستند.
اکتشافات نمایشی بیان می دارند که ما احتمال چیزی که براساس رویدادهای والد آن است را تعیین می کنیم.
به طور مثال اگر شما فردی را با یک گیتار، کاپشن چرم و موی بلند می بینید تصور خواهید کرد که وی یک نوازنده راک است نه یک اسب سوار؛ تمام رویدادهای والد ( گیتار، ژاکت، موی بلند ) به این احتمال اشاره دارند.
بطور مشابه وقتی که شما یک متن آبی را در صفحه وب می بینید فرض خواهید کرد که یک لینک است.
چرا؟ زیرا سال ها استفاده از اینترنت به شما آموخته است که آبی = لینک.
چگونه می توانید از اکتشافات نمایشی در طراحی های تان استفاده کنید.
اکتشافات نمایشی می توانند کارهای بسیاری را برای ایجاد یک تجربه کاربری بهتر انجام دهند.
با رفتار کردن براساس توقعات کاربرهایتان شروع نمایید. اگر که می خواهید افراد بر روی یک لینک کلیک کنند آن را آبی بسازید نه اینکه خاکستری تیره.
بطور مشابه، کاربران از CTA ها انتظار دارند که روشن و برجسته باشند.
شما همچنین می توانید از اکتشافات نمایشی برای واضح ساختن مطالب استفاده نمایید.
برای مثال اگر که شما یک ردیف دکمه دارید، یک دکمه خاص را پر رنگ تر کنید یا آن را با یک رنگ متفاوتی نشان دهید تا به این ترتیب نظر افراد را بیشتر به آن جلب نمایید. کاربران تصور خواهند کرد که آن دکمه همانند المان های والد خود نیست و بایستی مهم باشد.
در شکل زیر، دکمه آبی توجه ما را به خود جلب می کند زیرا مشابه با المان های والد خود نیست ( دکمه های سبز).
CPA
به عنوان مثال، در صفحه خانگی Buzzfeed، دکمه قرمز "Trending" توجه را جلب می کند، زیرا با عناصر مجاور متفاوت است.
Buzzfeed
    دریافت کلیک بیشتر با اثر موقعیت یابی سریال
افراد به صورت قابل پیش بینی موارد را به یاد می آورند.
اطلاعات ارائه شده در ابتدا (اولویت) و پایان هر نوع فرمت محتوا (پست وبلاگ، infographic یا ویدیو) توجه بیشتری را جلب می کند و در حافظه باقی می ماند..
این اثر موقعیت سریال است.
همانطور که این نمودار از ویکیپدیا نشان می دهد، میزان یادآوری آیتم های موجود در یک لیست، در ابتدا و انتهای لیست بالا هستند.
روانشناسان این امر را به "اثر ابتدایی" و "اثر پایانی" نسبت میدهند.
اثر ابتدایی
شما موارد اول در لیست را یاد می گیرید زیرا مغز شما فرض می کند که آنها داده های اولیه هستند و از این رو مهم تر هستند. به همین ترتیب، آخرین موارد موجود در لیست را یاد می گیرید زیرا آخرین اطلاعات برای ورود به مغز شما است.
نحوه استفاده از 'Positioning Serial' در طراحی
اثر موقعیت دنباله ای دارای کاربردهای بسیاری در نحوه سازماندهی داده ها در سایت تان است.
اگر یک لینک یا هر محتوایی را میخواهید کاربران شما آن را به خاطر بسپارید، سعی کنید آن را در پایان یا آغاز یک لیست قرار دهید.
برای مثال، در فهرست انتقال Smashing Magazine، مهمترین لینک ها - Books and Jobs – به ترتیب در ابتدا و انتهای منو قرار دارند.
مجله Smashing
از آنجا که SmashingMagazine بلیط های زیادی را نمی فروشد و یا محصولات زیادی را نمی فروشد ، پیوندهای «بلیط و فروشگاه» در وسط منو قرار میگیرند.
به طور مشابه، در نظر بگیرید که چگونه آمازون مشخصه های الکسا را ​​در صفحه محصول خود توصیف می کند:
مطالب برجسته آمازون
آمازون بر توانایی الکسا ​​برای a) پخش موسیقی، b) کنترل نور ها، و c) بهبود همه بروز رسانی ها تاکید می کند.
این کار تصادفی نیست. بر اساس WebsiteSetup، اکثر مردم از Alexa برای کنترل موسیقی و چراغ های هوشمند استفاده می کنند - ویژگی هایی که آمازون آن را تاکید می کند.
موارد تاکید شده آمازون
در این نظرسنجی همچنین نتیجه گرفته شد که اکثر مردم از الکسا استفاده می کنند زیرا مدام در حال بهبود است- یکی دیگر از مشخصه هایی که آمازون بر آن تاکید دارد.
شما می توانید از اثر موقعیت دنباله ای برای سازماندهی اطلاعات مهم در سایت خود استفاده کنید. چیزهایی که می خواهید مردم به یاد داشته باشید باید در ابتدا یا انتهای لیست، یک منوی انتقال یا یک صفحه قرار دهید.
    با پیروی از قانون یک سوم سایت خود را دیدنی و جذاب تر کنید
هر زمان که یک عکس می گیرید، یک نقاشی ایجاد می کنید و یا صفحه خود طراحی می کنید، باید به طرح و ساختار آن توجه داشته باشید.
اگر این کار را نتوانستید، باعث ایجاد ریسک ابهام و سردرگمی می شوید.
مرسوم ترین ساختار طراحی به عنوان سیستم شبکه ای شناخته می شود. با این حال، این روش ها خلاقیت را محدود می کنند و اغلب به صفحات بی روح و خشک منجر می شوند – همانطور که همه طراحان می دانند.
در عوض، از اصل شناخته شده به عنوان قانون یک سوم تبعیت کنید.
قانون یک سوم ریشه در نسبت طلایی دارد که به لحاظ تاریخی به زیبایی ارتباط دارد - همانطور که همه طراحان می داند.
در عکاسی، قانون یک سوم باعث می شود تصاویر به نظر پویاتر و از لحاظ بصری جلب کننده هستند.
اساسا، اینروش  شامل تقسیم صفحه شما به سه بخش (هم به صورت عمودی و افقی) است.
محل تقاطع بین تقسیم افقی و عمودی به عنوان منطقه کانونی یا نقطه کانونی شناخته می شود. این جایی است که شما باید عناصر کلیدی را برای ایجاد حداکثر تاثیر بر روی هر طراحی  قرار دهید همانطور که WebsiteSetup نشان می دهد.
نقطه کانونی
نحوه استفاده از 'قانون یک سوم' در طراحی
اول، سعی کنید به صورت سه تایی طراحی کنید.
به عبارت دیگر، اگر شما 12 قطعه شبکه بندی را داشته باشید، آنها را به سه ستون هر کدام با چهار شبکه تقسیم کنید.
همچنین سعی کنید مهمترین عناصر خود را در مناطق مرکزی یا نزدیک به آن حفظ کنید.
برای مثال، از صفحه اصلی Sia دیدن کنید:
قانون یک سوم
توجه کنید که چگونه تصویر و شعار محصول به طور مستقیم در محدوده کانونی قرار دارند.
مثال دیگری از NNGroup وجود دارد:
گروه NN
CTA و متن کلیدی در نزدیکی نقاط کانونی قرار دارند.
به خاطر داشته باشید که موارد را مستقیما در محدوده کانونی به طور مداوم قرار ندهید. انجام این کار یک حس رباتیک به صفحه شما می دهد و منجر به احساس نا آشنایی خواهد شد.
یکپارچه کردن برخی عدم تقارن ها و ایجاد نقص برای جلب توجه و حفظ آن.
 
    اثر گشتالت / روانشناسی گشتالت
ادراکات ما اغلب می تواند ما را فریب دهد.
به عنوان مثال، اگر خودروی مجاور شما به سمت شما حرکت کند، در حالی که بدون حرکت ایستاده اید، مغز شما ممکن است تصور کند شما در حال حرکت هستید.
قوانینی که درک ما را ایجاد می کنند در روانشناسی گشتالت بررسی می شوند.
شما به عنوان یک طراح، احتمالا با روانشناسی گشتالت آشنا هستید، چه بصورت تئوری یا در عمل. بسیاری از یافته های ما از ادراک بدست آمده از آن بدست می آید.
در زیر، من درباره دو قانون که بویژه برای طراحان هستند صحبت کرده ام:
    A. قانون Pragnanz
قانون Pragnanz بیان می کند که وقتی انسان ها گروهی از اشیا را ببینند، ابتدا آنها را به طور کلی و سپس به صورت اشیاء فردی می بینند.
به طور مشابه وقتی بازدیدکنندگان روی صفحه شما قرار می گیرند، آن را به عنوان یک شی بزرگ می بینند.
و اگر این کل به نظر برسد  که خراب باشد، بازدید کنندگان شما مممکن است در انبوه آن غرق شوند و آنجا را ترک کنند، حتی اگر درک عناصر فردی آن آسان باشد.
این قانون یکی از دلایلی است که طراحان فضاهای خالی را در طرح های خود قرار می دهند.
استفاده اپل از فضای خالی یک مدل بسیار خوبی برای دنبال کردن است. هنگامی که شما در صفحه اصلی اپل قرار می گیرید، بلافاصله می توانید دریابید که چگونه هر بخش به یکدیگر متصل شده است.
فضای خالی
    B. قانون شباهت
اصل اساسی دیگر در روانشناسی گشتالت، قانون شباهت است.
این امر بر پایه فرضیه ای است که افراد علاقه دارند که اقلام شبیه به هم را در یم گروه قرار دهند.
فقط در مورد چگونگی سازماندهی یخچال خود فکر کنید. شما احتمالا یک بخش برای میوه ها و سبزیجات دارید، یکی دیگر برای نوشیدنی ها، و دیگری برای چاشنی جات.
همین اصل را در صفحات خود اعمال کنید.
اقلام را که می خواهید به یکدیگر ارتباط نزدیک داشته باشند در یک گروه قرار دهید.
صفحه ثبت نام Zappo را بررسی کنید:
در صفحه PageNotice Zappos Regisation دو فیلد ایمیل بسیار نزدیک به یکدیگر هستند.
آنها با هم گروه بندی شده اند تا جهت گیری فکری کاربر را تقویت کنند و تجربه آنها را بهبود بخشند. به این طریق بلافاصله که به صفحه نگاه کنید در میابید که دو فیلد ایمیل مربوط به یک دسته هستند.
 
    مردم را وادار کنید که بر روی CTA ها با دنبال کردن نگاه خیره تمرکز نمایند.
به نظر می رسد که مغز انسان به دیدن چهره ها در اشیاء بطور روزمره سخت فعالیت می کند
این همه مطلب نیست - ما همچنین سخت تلاش می کنیم تا نگاه چهره ای که به آن نگاه می کنیم را دنبال کنیم. به عنوان یک نظریه، ما این توانایی را به صورت راهی برای ایجاد ارتباطات اجتماعی ایجاد نموده ایم.
این پدیده به عنوان دنبال کردن نگاه خیره و یا توجه مشترک شناخته می شود.
به عنوان مثال، اگر فردی به یک تصویر در سمت چپ خیره شده باشد ، احتمالا ما نیز همان جهت نگاه خواهیم کرد.
دنبال کردن نگاه خیره
نحوه استفاده از " دنبال کردن نگاه خیره" در طراحی سایت
شما می توانید از دنبال کردن نگاه خیره برای جلب توجه به یک منطقه خاصی از صفحه تان استفاده نمایید.
برای مثال، این صفحه ورود را در نظر بگیرید:
دنبال کردن نگاه خیره
از آنجا که چهره غالب در تصویر – چهره زن - به نظر می رسد به سمت راست است، چشم های ما بطور غریزی به همان جهت کشیده می شود.
این امر توجه را به فرم جلب می کند - عنصری که ما می خواهیم کاربران ما بر آن تمرکز کنند.
یکی دیگر از مطالعات ردیابی چشم نشان داد که وقتی صورت در صفحه اول (در این مورد، صورت کودک) به متن خیره می شود، مردم به آن توجه بیشتری می کنند.
دنبال کردن نگاه خیره 2
اگر از هر گونه تصاویری از افراد در طراحی وب سایت خود استفاده می کنید، مطمئن شوید که آنها را به گونه ای هدایت کنید تا توجه بیشتری به CTA های خود داشته باشند. این یک تغییر کوچک است، اما می تواند به پیشرفت های بزرگی در CTR ها منجر شود.
 
    با کاهش گزینه ها ، انتخاب کردن را راحت تر نمایید (قانون هیک)
شما هرگز نمی توانید گزینه های زیادی داشته باشید، درست است؟
اما اگر هدف شما این باشد که کاربران خود را به تصمیم گیری وادار کنید، وجود گزینه های زیاد واقعا می تواند خسته کننده باشد.
این امر به خصوص هنگامی که زمان تصمیم گیری می شود بیشتر آشکار می گردد. هرچه تعداد انتخاب های موجود بیشتر باشد، زمان بیشتری برای تصمیم لازم است.
این امر به عنوان قانون هیک شناخته می شود.
قانون هیک می گوید که تعداد بهینه ای از گزینه ها وجود دارد. فراتر از این گزینه ها، ارائه گزینه های بیشتر باعث خستگی کاربر می شود و موجب می شود که تصمیم گیری ها را به تاخیر بیندازند و یا حتی رها کنند.
 قانون هیکس
این نمونه دیگری از "خستگی تصمیم گیری" است. کاربران شما هر روز صدها تصمیم می گیرند زمانی که شما آنها را مجبور به تصمیم گیری بین 2 روش مختلف پرداخت یا 6 طرح قیمت گذاری مختلف می کنید، در واقع توان تصمیم گیری آنها را کاهش می دهید..
 نحوه استفاده از قانون هیک در طراحی
اگر مجبور بودم قانون هیک را به سه کلمه تقلیل دهم ، این بود: " محدود کردن انتخاب ها ".
در مورد تعداد مواردی که از طریق بازدید در صفحه شما ایجاد می شود فکر کنید.
آیا آنها باید وقت خود را در خواندن صفحه «درباره ما» سرمایه گذاری کنند، ویدیویی را ببینند که محصول شما را توضیح می دهد یا یک پست وبلاگ را بخواند؟
در حالی که آنها فکر می کنند، این امر منجر به عدم اقدام برای هر گونه تصمیم گیری درباره گزینه های در دسترس می شود.
این امر به ویژه در صفحات مهم "پول" مانند صفحه پرداخت شما صادق است. سعی کنید گزینه های اضافی را از این صفحه حذف کنید.
برای مثال، در صفحه پرداخت آمازون تقریبا هر پیوند خروجی حذف شده است، به جز خط مشی های حفظ حریم خصوصی و صفحات ToC.
صفحه پرداخت آمازون
با محدود کردن انتخاب های موجود ، آمازون شما را مجبور به تمرکز بر روی کار در دسترس می کند – پرداخت نهایی.
به همین دلیل است که نباید کاربران خود را مجبور به انجام بیش از یک تصمیم در یک صفحه کنید. صفحه قیمت گذاری شما باید فقط قیمت گذاری داشته باشند. صفحه تماس شما باید فقط فرم تماس داشته باشد و غیره.
به عنوان مثال، اگرچه Buzzfeed روزانه صدها محتوا را تولید می کند، در منوی انتقال، بیشتر گزینه ها در زیر منوی کشویی «بیشتر» پنهان می شوند.
 
اگر Buzzfeed می بایست شامل همه گزینه ها در زیر زبانه «بیشتر» در منوی اصلی خود می بود، خوانندگان را می توانست خسته کند.
 
وظیفه طراحان
به عنوان یک طراح، شما حال می دانید که طراحی سایت موثر خیلی بیشتر از این است که به سادگی باعث شویم همه چیز خوب به نظر بیاید. شما همچنین باید کاربران را متقاعد کنید و بر انتخاب آنها تأثیر بگذارید.
دانستن علت موجود در آن سوی شیوه های طراحی مرسوم باعث اتخاذ تصمیمات بهتر در طراحی می شود.
شما می توانید با اجرای برخی از این نظریه های روان شناسی شروع کنید.

معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 325 تاريخ : شنبه 18 فروردين 1397 ساعت: 16:11

امروزه اشخاص متعددی به رژیم های گیاه خواری روی آورده اند و از مصرف گوشت پرهیز می نمایند .این در حالی است که برخی دیگر از اشخاص چه بسا نمی توانند به نخوردن گوشت تفکر کنند .ولی واقعا از حیث علمی و پزشکی کدام موضوع درست است؟خوردن و یا نخوردن گوشت؟برای یافتن جواب این پرسش با ما همراه باشید . 

خرید اینترنتی گوشت
گزارش بر مبنا تحقیقات ۲۰ ساله در مورد پتانسیل استدلال سرطان در ۲ مجموعه دوستداران گوشت قرمز رنگ و گوشت فرآوری شده انجام شده بود . گوشت قرمز شامل همه انواع گوشت از گزاره گوشت گاو، بره، گوساله، گوسفند، خوک و اسب میگردد . گوشت فرآوری گردیده شامل گوشتی هست که فرآیندهای نمک‌زنی، نگه‌داری، دودزنی و تخمیر بر روی آن انجام شده و دیگر به فیس ارگانیک نیست . از جمله گوشت‌های فرآوری شده می‌توان به سوسیس، هات داگ، گوشت کنسرو شده، گوشت دودی، همبرگر و غیره اشاره کرد . 

مصرف 
منظم گوشت‌های فرآوری شده با سرطان روده ارتباط بدون واسطه دارد 
زیاده 
روی در مصرف گوشت چه عوارضی دارااست و کاهش مصرف چه فوایدی دارد؟ بر اساس تحقیقات، مصرف منظم گوشت‌های فرآوری گردیده با سرطان روده رابطه بی واسطه دارد . مصرف روزمره ۵۰ گرم گوشت فرآوری شده خطر ابتلا به سرطان را در فرد بالا می‌برد . پیش‌تر از این محققان اثبات کرده بودند که مصرف گوشت‌های فرآوری گردیده به تنهایی سرطان زا نیستند . خطر سرطان زمانی فراتر می‌رود که شخص از همگی جور گوشت قرمز رنگ و فرآوری گردیده به کار گیری نماید . 

در حالی‌که فواید تغذیه‌ایی گوشت قرمز‌رنگ قابل توجه هستند، خطرهای تن درستی برای فردی که مرتباً گوشت قرمز‌رنگ مصرف می کند از فواید آن مهم‌تر هست . هنگامی پای سالمی و تغذیه در در میان می‌باشد باید شایسته ترین تصمیم را بگیرید . با ما یار گردید تا بدانید زمانی تصمیم به انقطاع مصرف گوشت در رژیم غذایی را دارید، می بایست بدانید تن شما چطور تخت تأثیر این زمینه قرار می گیرد . 

۱- 
ارتقای تندستی قلب التهاب، مکانیزم واکنش دفاعی بدن در مقابل یورش میکروارگانیزم‌ها و ویروس‌هایی می باشد که موجب بیماری می گردند . به هرحال، غذاهایی مانند گوشت التهاب‌آور هستند و ممکن می‌باشد موجب تداوم التهاب شوند . استمرار التهاب عامل بخش اعظمی از بیماری‌ها مثل بیماری قلبی میباشد . 

Neu5Gc یک مولکول است که در تن ایجاد نشده و در گوشت قرمز رنگ یافت می‌شود . بر پایه نتایج یک تحقیق در سال ۲۰۱۵، زمانی شما گوشت قرمز‌رنگ مصرف می‌کنید، تن شما با فعال سازی التهاب به تیتر جواب سیستم ایمنی به این مولکول فرنگی پاسخ می دهد . با مصرف منظم گوشت قرمز‌رنگ بدن مرتباً با تداوم التهاب به این مسئله پاسخ می دهد . 

همینطور بر پایه نتایج یک تحقیق در سال ۲۰۱۳، گوشت قرمز‌رنگ ترکیبی به اسم ال-کارنتین (L-caitine) دارد، زمانی‌که این ترکیب با باکتری روده عکس العمل نشان دهد موجب بسته شدن رگ‌های خونی می‌گردد . رگ‌های خونی مسدود گردیده یکی از کارداران بیماری‌های قلبی عروقی وابسته به مرگ میباشد . از طرف دیگر، رژیم غذایی گیاهی عمدتاً ضد التهاب هستند و موجب سالمی قلب میشوند . 

۲- 
جلوگیری از خطر ابتلا به سرطان تورم یکی از عوارض بیماری‌هایی که موجب مرگ میشوند از گزاره سرطان می‌باشد . پژوهش ها اخیر رابطه در بین ارتقاء خطر ابتلا به سرطان و مصرف گوشت قرمز رنگ را اثبات کرده‌اند . بر اساس نتایج یک تحقیق در سال ۲۰۰۴ مصرف گوشت فراوان با شیوع سرطان روده (سرطان روده بزرگ، راست روده و شکم) رابطه دارااست . 

زمانی گوشت با رتبه حرارت بالا پخته یا این که دودی می‌شود، سبب آزاد سازی مواد شیمیایی می‌گردد که DNA آدم را تغییر تحول داده و آن‌ها را مستعد ابتلا به سرطان می نماید . رژیم غذایی گیاهی چنین مشکل‌ها و پیامدهایی را در بر ندارد . گیاه خواران نسبت به گوشت خواران کمتر مستعد و در خطر ابتلا به سرطان می باشند . 

تغییر‌و تحول رژیم غذایی از گوشت به گیاه، ایجاد و ترشح اسیدهای صفرا و استرول‌های خنثی را کاهش داده و متعاقباً موجب کاهش خطر ابتلا به سرطان روده می شود . اسیدهای صفرا و استرول‌های خنثی قسمتی از عوامل خطرناک ابتلا به سرطان روده می باشند . 

۳- 
زمان معاش طولانی‌تر بر شالوده نتایج یک تحقیق در سال ۲۰۰۳ در مسئله الگوی زندگی افراد گیاه‌خوار و گوشت‌خوار، دانشمندان متوجه شدند اشخاص گیاه‌خوار معاش طولانی‌تری نسبت به اشخاص گوشت خوار دارا‌هستند . براساس یک مطالعه در سال ۲۰۱۲، کسانی که بخش اعظم گوشت قرمز رنگ مصرف کرده بودند زودتر به سرطان و مرگ در گیر شده بودند . 

۴- 
کاهش وزن تغییر رژیم غذایی از گوشت به رژیم اندک کالری گیاهی موجب آغاز پروسه کاهش وزن در کلیه افراد میگردد . بر پایه نتایج تحقیقی در سال ۲۰۰۷ معلوم شد، رژیم غذایی کاملاً گیاهی با کاهش وزن اشخاص دارنده طولانی تر وزن در ارتفاع عصر یک الی دو ساله رژیم گیاهی مرتبط می باشد . رژیم گیاهی غنی از فیبر می باشد و فیبر با شاخص عده بدنی زیر و وزن ارتباط بدون واسطه دارااست . غذاهای گیاهی در مواد مغذی غنی‌تر و در کالری پایین‌تر از غذاهای گوشتی می باشند . 

۵- 
خودداری از دیابت مقاومت به انسولین شرایطی می باشد که بدن آغاز به مقابله با انسولین می‌نماید . انسولین هورمونی می باشد که تراز بالای قند خون را در دست گرفتن می‌کند . افزایش وزن به خصوص در ناحیه شکم با توسعه دیابت مرتبط هست . رژیم اندک کالری گیاهی موجب کنترل وزن و تنظیم حساسیت انسولین در بیماران دیابتی می‌شود . 

گوشت قرمز‌رنگ به خصوص گونه فرآوری گردیده شامل میزان زیادی سدیم، نیترات و نیتریت می باشد . همه این مواد از روش خودداری از فعالیت سلول‌های بتا مسئول ایجاد انسولین، حساسیت انسولین را بالا می مارک . غذاهای گیاهی خطر دیابت را کاهش می‌دهند . 

۶- 
در دست گرفتن فشار خون براساس نتیجه یک تحقیق در سال ۲۰۱۵، گوشت قرمز رنگ با فشار خون بالا ارتباط مستقیم دارااست . زمانی باکتری‌های روده گوشت قرمز‌رنگ را تجزیه می نمایند ترکیبی به اسم trimethylamine-N-oxide آزاد شده که موجب بالا رفتن فشار خون می‌گردد . علاوه بر این، گوشت قرمز دربردارنده اندازه متعددی چربی‌های اشباع شده و سدیم می‌باشد که موجب مسدود شدن رگ‌های خونی و سبب ساز بالا رفتن فشار خون می شود . یک تحقیق در سال ۲۰۱۴ رابطه رژیم غذایی گیاهی و فشار خون پایین را به ثابت رساند . 

۷- 
خلاص شدن از دردهای روماتیسم مفاصل پژوهش ها نشان داده‌اند، رژیم های غذایی اختصاصی قادر است باعث بهبود و تغییر و تحول میکروارگانیسم‌هایی شود که در کاهش درد روماتیسم مفاصل نقش کلیدی دارا‌هستند . بیمارانی که روماتیسم متوسط تا شدید دارا‌هستند با تغییر‌و تحول رژیم غذایی خود به رژیم گیاهی کم کالری کاهش معنادار علامت ها روماتیسم و درد را گزارش کردند . 

۸– 
بهبود جوش‌های بدن گوشت مرجع بی نیاز از ویتامین B12 می‌باشد . ارتقا این ویتامین می‌تواند موجب پیدایش جوش و آکنه شود . بر شالوده نتایج تحقیقات، منفذهای پوست در اشخاصی که در گیر آکنه شده نسبت به سایر افراد گوناگون است و همینطور تزریق این ویتامین موجب پیدایش جوش در تن میگردد . به این ترتیب چون مواد گوشتی بی نیاز از ویتامین B12 هستند، مصرف فراوان مواد گوشتی ممکن می‌باشد موجب بروز جوش بر روی پوست شود . 

معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 245 تاريخ : پنجشنبه 16 فروردين 1397 ساعت: 12:55

خرید اینترنتی گوشت قرمز‌رنگ اصطلاحی می‌باشد که برای گوشت پستانداران به کارگیری می شود و مقادیر آهن بیشتری نسبت به گوشت مرغ و ماهی دارد . 
نبض ما– گوشت قرمز‌رنگ معمولا به صورت کبابی، دنده و یا استیک خورده می شود . گوشت گاو به رخ چرخ کرده و یا این که قیمه ای هم مصرف می شود . گوشت چرخ کرده اکثر اوقات در همبرگر استفاده می شود . همچنین از تولیدها گوشتی فرآوری شده می بضاعت به گوشت نمک فیض گردیده و سوسیس اشاره کرد . 

فواید 
گوشت قرمز گوشت مرجع خوب پروتئین است و اکثری از ویتامین ها و مواد معدنی دارای اهمیت را که بدن ما برای رشد به آن ها نیاز داراست تامین می نماید . 

گوشت قرمز، مانند گوشت گوساله، گوشت گاو و گوشت گوسفند، یک منبع بی نیاز از آهن می‌باشد و برای پرهیز از بیماری اندک خونی کلیدی است . خوردن گوشت قرمز یک یا این که دو توشه در هفته می تواند به یک رژیم غذایی سالم، مخصوصا برای کودکان نوپا و زنان در سن باروری باشد . 

 

گوشت های با چربی کمتر نظیر مرغ و بوقلمون می توانند در محافظت وزن سالم نقش خیر و خوبی داشته باشند . علاوه بر این، محتوای پروتئین بالا ممکن هست به در دست گرفتن اشتها امداد کند و شما را برای بازه طولانی تر سیر نگه داراست . 

ویتامین 
های موجود در گوشت قرمز ویتامین 
ها و مواد معدنی پایین در گوشت گاو وجود دارد: 
ویتامین B12: غذاهای مشتق شده از حیوان ها مثل گوشت، تنها منشا رژیم غذایی ویتامین B12 می باشند که یک ماده غذایی اضطراری برای تشکیل خون و عملکرد مغز و سیستم عصبی است . 

روی: گوشت گاو زیاد بی نیاز از روی، یک ماده معدنی می‌باشد که برای رشد و محافظت بدن دارای اهمیت میباشد . 

سلنیوم: گوشت به طور کلی یک مبداء بی نیاز از سلنیوم است، که یک عنصر اصلی واجب میباشد که دارنده ویژگی های مختلفی در تن میباشد . 

آهن: اندازه متعددی در گوشت گاو یافت می شود، آهن گوشت عمدتا در شکل هِم هست که کارآمدی داراست . 

نیاسین: یکی از ویتامین های B که ویتامین B3 هم نامیده می شود . نیاسین دارنده وظایف مختلفی در بدن می باشد . مصرف نیاسین زیر با افزایش خطر ابتلا به بیماری قلبی یار هست . 

 

ویتامین B6: یک خانواده از ویتامین های B هست که برای تشکیل خون کلیدی می باشد . 

فسفر: به طور گسترده ای در غذاها یافت می شود، مصرف فسفر به طور کلی در رژیم غربی بالا می باشد . برای رویش و حفظ بدن ضروری می باشد . 

گوشت گاو حاوی بسیاری از ویتامین ها و مواد معدنی دیگر ولی در مقادیر ناچیز می باشد . علاوه بر این تولید ها گوشتی فرآوری شده، نظیر سوسیس نیز، ممکن هست حاوی میزان زیادی از سدیم (نمک) باشد . 

میزان 
مصرف گوشت قرمز مطالعات متعددی نشان داده اند که مصرف گوشت قرمز رنگ با بیماری هایی مثل بیماری قلبی یا این که سرطان روده تعالی در رابطه هست . به گزارش نبض ما،سازمان بهداشت جهانی به طراوت مواد غذایی فرآوری گردیده و گوشت قرمز را به عنوان مواد غذایی سرطان زا مدل بندی کرده می‌باشد . در بخش اعظم مطالعات، به لحاظ می رسد که مصرف گوشت قرمز رنگ کمتر با سالمی بیشتری هم پا می باشد . 

مطالعات بخش اعظمی برای این که نشان داده شود چه میزان مصرف گوشت بی خطر است، انجام شده می باشد که نشان می دهند ارتقا کوچکی در خطر ابتلا به بیماری با مصرف 50 تا 100 گرم گوشت قرمز‌رنگ به صورت روزمره وجود دارااست . گوشت فرآوری شده (شور یا این که دودی) هم با خطر بیشتری یار می باشد . در مقابل، به نظر می رسد خطر قابل توجهی از تناول کردن گوشت قرمز‌رنگ یک بار یا این که دو بار در هفته وجود نداشته باشد . 

کلیدی می‌باشد که فهم و شعور کنیم که هرچند این مطالعات به طور واضح گوشت و سلامتی کمتر را لینک می دهد، ولی رابطه علت و عقب افتاده جسمی را اثبات نمی نمایند . از سوی دیگر، یافته های مطالعات اکثری سازگار است، که به شدت نشان می دهد که مصرف گوشت قرمز به بیماری های مزمن امداد می کند . 

با وجود عدم اطمینان، منطقی میباشد که مصرف گوشت خویش را تعدیل نمائید و چندین روز را بدون گوشت در هفته سپری نمائید . در شرایطی که چه گوشت قرمز ممکن می‌باشد میزان پروتئین و آهن نیکی داشته باشد، البته غذاهای جایگزین مثل ماهی، مرغ، لوبیا یا این که حبوبات می توانند مزایای مشابهی را به شما ارائه دهند . 

معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 293 تاريخ : چهارشنبه 15 فروردين 1397 ساعت: 19:20

توان جوملا درعین آسانی سئو در مشهد و کاربرپسندی موجب محبوبیت آن شده‌است . عمل با جوملا نیاز به علم برنامه نویسی ندارد , البته قاب ورک جوملا بستر قابل قبولی را برای گسترش دهندگان هم آماده می نماید که موجب شده هزاران پلاگین برای توسعه و گسترش تجهیزات آن ساخته شود . جوملا ساکن سازی شده و با گویش پارسی به طور کامل سازگار است .
شما براحتی می‌توانید وبسایت خویش را با استفاده از جوملا فعال سازی فرمایید . جوملا از تجهیزات کافی برای فعال سازی یک وبسایت شامل است . البته در صورتیکه نیاز به تجهیزات بیشتری داشتید میتوانید از قالب‌ها و افزونه‌های جوملا استفاده نمائید . 
دیدن ورژن نمایشی اخذ جوملا پارسی انجمن جوملابا تصدی خاطر از جوملا استفاده کنید! 
کتاب راهنمای پارسی جوملا را بخوانید . آموزش‌ها و مستندات را مطالعه فرمایید . در صورتی جواب سؤالاتتان را نیافتید یا این که به مشکلی برخوردید , می‌توانید آنرا در انجمن بیان نمایید یا این که با کابران دعوا و تبادل لحاظ فرمائید . جوارح و مدیران انجمن در کنار شما می‌باشند و در کوتاهترین زمان ممکن شما‌را ارشادوراهنمایی خواهند کرد . تا کنون در انجمن تخصصی حدود 160 هزار مقاله , بوسیله بیشتراز 25 هزار استفاده کننده ارسال شده‌است ! 
در صورتی تا کنون در انجمن نام نویسی نکرده اید , ابتدا قانون ها انجمن را مطالعه نمایید و بعد از آن نام نویسی فرمایید . 
نام نویسی در انجمن تخصصی ورود به انجمن تخصصی ویکیمحتوای دانشنامه ( ویکی ) با شرکت کردن و همیاری یوزرها ایجاد یا این که جمع آوری می‌شود . در دانشنامه آزاد جوملا پارسی میتوانید مستندات جوملا پارسی , مامبو پارسی , SMF و بقیه مقاله‌ها مربوط به سیستم های مدیر محتوا , نوشته گشوده و اینترنت را مطالعه فرمایید , مقاله‌ها جانور را پیدایش یا این که دستکاری نمائید , در رابطه آن ها دعوا نمایید یا این که مقالاتتان را با اسم خودتان منتشر نمائید . مستندات و مقاله‌ها جایگاه بندی و تر و تمیز گردیده اند تا دسترسی به آنان سهل وآسان باشد . 
برای مطالعه مستندات نیازی به عضویت نیست , ولی برای بازنویسی مطالب یا این که ثبت مقاله تازه می بایست در وب سایت نام نویسی فرمائید . 
نام نویسی در دانشنامه ورود به دانشنامه آزاد پلاگین هااگر تجهیزات پیش فرض جوملا برای فعالیت شما کفایت نمیکند یا این که دوست دارید تجهیزات وبسایت خویش را توسعه دهید , میتوانید از پلاگین های جوملا استفاده فرمایید . یکی برتری های جوملا نسبت به سیستم های شبیه , بستر مطلوب برای بسط است که موجب شده پلاگین های فراوانی برای آن ساخته شود . تا کنون بیش تر از 7300 پلاگین برای جوملا به ثبت رسیده است که بخش اعظم آن ها مجانی است . بدین ترتیب به احتمال فراوان آنچه شاید نیاز داشته باشید پیشتر فراهم شده‌است . برخی از این پلاگین ها مستقر سازی ( پارسی ) شده‌است . در صورتی پلاگین موردنظر شما پارسی نیست , میتوانید آن را ساکن سازی کرده و با اسم خودتان در راءس پلاگین های جوملا پارسی منتشر فرمائید . 
( JED ) راس پلاگین های جوملا پلاگین های پارسی جوملا یادگرفتن جوملا 21 . استفاده از LESS در جوملا 3 . 0 22 . مقایسه جوملا 2 . 5 با جوملا 3 . 0 23 . فراگیری نوشتن اولی کامپوننت در جوملا 2 . 5 24 . یادگرفتن ترجمه افزونه‌های جوملا به گویش پارسی 25 . ساخت افزونه جستجوی هوشمند 26 . دانلود : جوملا 2 . 5 . 13 پارسی منتشر شد 27 . ویژگی‌های نو جوملا 2 . 5 . 5 28 . تغییر تحول فونت قالب جوملا 29 . برداشتن index . php از انتهای نشانی وب سایت جوملایی 30 . ساخت بسته‌های لهجه برای افزونه‌های جوملا 2 . 5 31 . ریدایرکت کردن صفحه ها با کد HTML 32 . کامپوننت خبرخوان در جوملا 33 . دانلود : جوملا 3 . 0 . 3 پارسی منتشر شد 34 . پیش نیازهای قابل انعطاف افزاری جوملا پارسی 35 . اینترنت پیوند در جوملا 2 . 5 36 . دانلود : جوملا 2 . 5 . 9 پارسی منتشر شد 37 . کامپوننت تبلیغات در جوملا 38 . حل اختلال magic quotes در جوملا 3 39 . کاربرد فرمان jdoc در قالب جوملا 40 . ترقی تجهیزات جوملا 1 . 7 . 3 جهت پشتیبانی از یک سری گویش << آغاز < گذشته 1 2 3 4 5 بعدی > پایان >> نهایی ارسال های انجمن جوملا پارسی عدم نمایش رئیس منو نسخه برداری تصاحب کردن از کامپوننت نصب جوملا در هاست خلل بهم ریختن قالب اینجانب دنبال سه عدد ماژول هستم . هزینه نیز نثار می کنم پایانی پلاگین های جوملا 
 

معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 299 تاريخ : چهارشنبه 15 فروردين 1397 ساعت: 18:59

وقتی که طراحی سایت در مشهد تصمیم داشته باشید از محتوای وبسایت وردپرسی خویش یک بکاپ تنظیم نمایید , سیستم برون ریزی وردپرس مدام به خیر فعالیت می نماید . کافی است همگی ی محتویات وردپرس را برون ریزی کرده و آنگاه در طول نیاز , در محل متبوع باطن ریزی نمائید . دقیقا از همین روش می‌توانید برای ساخت یک نسخه برداری شبیه یک وبسایت در هر نشانی دیگر هم استفاده نمائید . ولی نقص‌ مدام این است که درین در بین ابزارک های شما به وبسایت مقصد نسخه برداری نخواهند شد . درحال حاضر درصورتی که تنها چندین ابزارک محدود در وب سایت خویش به فعالیت برده باشید , این قضیه چندان اصلا مهم نیست اما در شرایطی که قالب شما یک‌سری محل سایدبار داشته باشد و شما در هرمورد از آن ها یکسری ابزارک قرار داده باشید , عدم انتقال ابزارکها به وبسایت تازه , به طور کامل آزار دهنده خواهد بود . در یادگرفتن روز جاری , به همراه مسترکد می آموزید که چه‌طور میتوان ابزارکهای یک وبسایت وردپرسی را برون ریزی ( Export ) کرده و آنگاه آن‌ها‌را در سایتی دیگر باطن ریزی ( Import ) نمود . 

طراحی سایت در مشهد
گام نخستین : برون ریزی ابزارک ها 
گام نخستین ما این است که ابزارک ها را از وب سایت مورد نظرمان برون ریزی کنیم . برای انجام این فعالیت , ابتدا با استفاده از یادگرفتن نصب پلاگین در وردپرس , پلاگین ی Widget Importer & Exporter را بر روی سایت مبدا نصب نموده و بعد آن را فعال فرمایید . اکنون از منوی ابزار ها به زیر منوی Widget Importer & Exporter رجوع‌نمایید . آن‌گاه در بخش Export Widgets نظیر تصویر زیر بر روی دکمه ی Export Widgets کلیک فرمائید . 
برون ریزی ابزارک های وردپرس - ذخیره پیکربندی ابزارک ها در وردپرس 
فایلی با فرمت wie برای شما ساخت می‌شود . این فولدر را در محلی امن بر روی کامپیوتر خویش محافظت فرمائید . این پوشه دربرگیرنده پیکربندی و محتوای ابزارکهای فعال سایت شماست که می‌توانید بعدا آن را بر روی وبسایت فعلی خویش یا این که بر روی هر تارنما دیگری که متبوع شماست ایمپورت فرمائید تا ابزارک ها دقیقا مطابق تنظیماتی که اکنون بر روی ابزارکهای وبسایت خویش اعمال نموده اید , در وب سایت متبوع باطن ریزی شوند . 
گام دوم : باطن ریزی ابزارک ها 
عالی , بعداز این که پوشه برون ریزی خویش را تولید کردید , حال می‌توانید آن را در هر وبسایتی که مد نظرتان است باطن ریزی نمایید . احتمال دارد سوای این که گفته شود برایتان بدیهی است که منطقا قالب و محل ابزارکها در تارنما مقصد بایستی با فولدر برون ریزی شما همخوانی داشته باشد . جهت داخل ریزی فایلی که در تراز گذشته تولید نموده اید , بایستی پلاگین ی Widget Importer & Exporter را در تارنما مقصد نصب نمایید و آنگاه با تعیین منوی ابزارها و رفتن به زیر منوی Widget Importer & Exporter مطابق تصویر زیر , فولدر wie را که پیش از این برای شما ایجاد شده‌است , آپلود کرده و داخل ریزی نمائید . 
باطن ریزی ابزارکها در وردپرس 
حالا در اینجا فقط یک نکته موجود هست . در شرایطی‌که که در ابزارکهای خویش از فهرستها هم استفاده کرده باشید , شاید اضطراری باشد که در وبسایت تازه , بعداز داخل ریزی ابزارکها , پیکربندی مرتبط با فهرست های گزینش شده در ابزارکهایی که از این قابلیت استفاده می کنند را مجددا اعمال کنید . این دستور معمولا بخاطر عدم انطباق فهرست ها در دو تارنما پیش می‌آید و برطرف کردن آن احتمال دارد تنها 1 یا این که 2 دقیقه از زمان شمارا خواهد گرفت . به این ترتیب هرطوری نیز که حساب فرمایید , این راه , شیوه ای فراوان عمل آمد و خوب برای برون ریزی و داخل ریزی ابزارکها و پیکربندی آن‌ها در تارنما های وردپرسی خواهد بود . 
امیدوارم که از این فراگیری لذت برده باشید .

معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 323 تاريخ : چهارشنبه 15 فروردين 1397 ساعت: 18:56

خرید گیفت کارت در واقع به عبارتی کارت کادو ای میباشد که برابر با کمی پول هست و بصورت مجازی می باشد . یا این که مدرک نامه ای که بوسیله خزانه برای جایگزینی هدیه غیرپولی استفاده می شود . کارت هدیه مجازی در آمریکا بسیار محبوبیت دارد به طوری که دومی هدیه داده گردیده به وسیله مصرف کنندگان زن و سو‌مین هدیه داده شده از طرف مردان در سال 2006 بوده میباشد . کارت های هدیه به چهره فزاینده ای محبوبیت پیدا کرده اند بخاطر این که دشواری های انتخاب هدیه را کاسته اند . 

درسال 2012 نزدیک به 50 درصد مصرف کنندگان آمریکایی ادعا کردند که دستکم یک کارت کادو در ایام تعطیلات خریده اند . دریافت کننده ی کارت هدیه می تواند از آن بر طبق مقررات موسسه ای که آن کارت را صادر کرده می باشد ، به کار گیری کند . 

اولی کارت هدیه در سال 1994 به وسیله شرکت Blockbuster Entertainment معرفی گردید . کارت های کادو Blockbuster ، در آغاز برای جایگزین شدن با گواهینامه های ارائه گردیده به هم پا پرینترها و دستگاه های نسخه برداری رنگی که به تازگی معرفی گردیده بودند ، تولید شدند . و این باعث آغاز جستجو و تحقیقات برای جایگزینی gift card شد . 

اولی معاملات بوسیله gift card ، به وسیله ی Nabanco of Sunrise در فلوریدا انجام گردید . Nabanco بسط دهنده ی او‌لین پلت فرم برای پردازش gift card هایی می‌باشد که از زیرساخت های جان دار برای پرداخت به کار گیری می کنند . 

معمولاً گیفت کارتها به صورت مجازی و اعتبار مبلغی در حساب افراد با وارد نمودن یک کد شارژ میشود و شما در واقع با این اعتبار مجازی میتوانید برای خرید کالاها و سرویس ها الکترونیکی و حتی گاهی تایم ها کالاهای فیزیکی و قابل لمس استعمال فرمایید . کالاهای دیجیتالی یا این که الکترونیکی مثل بازی، برنامه، کتاب ، فیلم و موسیقی می‌باشند که معمولاً از طرز استور مربوطه قابل دریافت می باشند . 
برای مثال گیفت کارت آیتونز قابل استفاده در استور آیتونز یا این که اپ استور بوده و گیفت کارت گوگل پلی یا این که اندروید مارکت قابل استعمال در استور گوگل پلی و گیفت کارت مایکروسافت در استور مایکروسافت و در اکس باکس ، آمازون در آمازون ، پلی اسیتشن در سونی و غیره… 
Gift 
card (with clipping paths) 
نکاتی 
که هنگام خرید گیفت کارت یا این که کارت کادو بایستی به آن ها اعتنا فرمائید : 
– از جایی خرید فرمایید که می شناسید و مورد اطمینان می‌باشد . از خریدن کارت کادو از وب سایت ها بصورت آنلاین جلوگیری کنید . چون ممکن کارت تقلبی باشد ویا از راه و روش تقلب بدست آمده باشد . 

– قبلی از خرید امر العمل آن را بخوانید . آیا برای خرید کارت پول کافی دارید؟ در صورتی کارت را بوسیله ی گوشی تلفن و یا این که آنلاین خریداری کنید می توانید هزینه ی ارسال آن را بدهید؟ در‌حالتی که موقعیت و قانون ها جایی که از آن خرید می کنید را دوست ندارید از جایی دیگر خرید کنید . 

-دقت فرمائید که آن‌گاه از خرید کارت چه مبلغی از حساب شما کسر می گردد . 

– پیشین از خرید کارت آن را چک کنید اطمینان حاصل فرمائید که هیچ کدام از برچسب های محافظتی آن کنده نشده باشد . 

– اطمینان حاصل فرمائید که Pin کدی که در پشت کارت درج شده خراشیده نشده باشد و معلوم نباشد . کارت های جراحت دیده را به فروشنده ی آن برگردانید . 

– مواظب باشید که کارت را از صاحب با اهمیت آن خریداری فرمایید کارت گم شده یا این که دزدیده گردیده نباشد . 

-شرایط 
مالی خرده فروش را درنظر بگیرید: 
در شرایطی‌که شما کارت را از مرکزی خریده اید که اعلام ورشکستگی نموده است و درحال تعطیل شدن کسب و کارش هست ممکن می باشد کمتر از آنچه خریده اید کارت بها داشته باشد . 

یک محل فروش یک کارت نزدیک یک مغازه باشد ممکن هست پیداکردن مکان دیگری که این کارت را قبول نماید ، اندکی سخت باشد . ممکن می باشد رقیبان شرکتی که اعلام ورشکستگی نموده می باشد کارت آن را بپذیرند تماس بگیرید و این کمپانی ها را پیدا نمائید . 

معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 260 تاريخ : چهارشنبه 15 فروردين 1397 ساعت: 18:51

 

با درود سرویس خوا‌نندگان وبسایت عصر نوشتن , نصیب دوازدهم یادگرفتن  یه خرده با تگ های inline و block آشنا شدیم . ولی اکنون میخواهیم با جزییات بیشتر با آنان آشنا شویم و به آن ها استایل بدهیم .

طراحی سایت در مشهد
تشخیص عنصرها inline

بی آلایش ترین روش تشخیص یک عنصر inline از blockاین است که عنصر inline داخل یک عنصر دیگر قرار می‌گیرد . یک مـثال فیزیکی برای این قضیه این است که شما می‌توانید داخل یک باکس یک عکس یا این که چند عکس را قرار دهید البته باطن یک عکس نمیتوان یک سری باکس را قرار اعطا کرد .
از حیث فیزیکی هم این فرمان قابلیت و امکان پذیر نیست . یک نمونه عالی برای این زمینه span است که میتواند گروهی از لغات را به نیز مربوط نماید و به آن ها استایل دهد :

” fun ” >Bubble Underis a group of diving
enthusiasts based in the south - west UK who meet up for diving
trips in the summer months when the weather is good and the
bacon rolls are flowing . We arrange weekends away as small
groups to cut the costs of accommodation and travel and to
ensure that everyone gets a trustworthy dive buddy .


نمونه های دیگری برای موادسازنده داخل خطی :
• em
• Strong
• Cite
• a
به نمونه بالا یکبار دیگر نگاه فرمائید , هر کدام از موادتشکیل دهنده inline بالا می‌توانند به جای تگ span در پاراگراف قرار گیرند :

Bubble Under is a group of diving enthusiasts…

Bubble Under is a group of diving enthusiasts

Bubble Under is a group of diving enthusiasts…

” http : //www . bubbleunder . com/ ” >Bubble Under is a group of diving enthusiasts…


باوجود این‌که عنصرimg یک عنصر باطن خطی است , ولی ما آن را مانند روش های بیان شده در ابتدا استفاده نمیکنیم . تصویر هیچگونه اطلاعاتی را برای مرورگر تامین نمیکند که برای مثال نوشته خویش را به چه شکل نمایش بدهد زیرا یک تصویر فقط یک عکس است و متنی برای آشکار کردن ندارد .

موادتشکیل دهنده inline داخل یکدیگر

موادتشکیل دهنده inline فارغ از هیچ مشکلی میتوانند باطن یکدیگر قرار گیرند , به نمونه زیر توجه فرمائید :

” fun ” >” http : //www . bubbleunder . com/ ” >Bubble
Under is a group of diving enthusiasts based in
the south - west UK who meet up for diving trips in the summer
months when the weather is good and the bacon rolls are
flowing . We arrange weekends away as small groups to cut the
costs of accommodation and travel and to ensure that everyone
gets a trustworthy dive buddy .


یکی قانون ها XHTML گشوده و مسدود شدن تگ هاست . بایستی اعتنا داشته باشید در‌حالتی که تگی گشوده شود و بعد تگ های دیگری گشوده شوند شیوه مسدود شدن تگ ها به طور بر عکس خواهد بود یعنی ابتدا آخری تگی که گشوده شده بسته می‌شود و این فرآیند بستن تگ ها تا آنجایی پیش میرود که به اولی تگی برسیم که گشوده کرده ایم .

 


: //www . bubbleunder . com>
Bubble Under

 

 

این جور کد زدن برای همه تگ ها و عنصرها inline و یا این که block بکار می رود و هیچ تفاوتی نمی‌کند .
نکته از معنی کننده : عنصرها block هیچگاه باطن موادتشکیل دهنده inline قرار نمی گیرند مگر در استثناء هایی در استاندارد HTML5

استایل دهی به موادتشکیل دهنده inline و : block

عنصرها Inline تعدادی از خصوصیات را می‌توانند به ارث ببرند اینجا لیست وار برای مروری اجمالی یادآور میشوم :
• تغییر‌و تحول رنگ ( نوشته یا این که دورنما )
• تغییر‌و تحول خصوصیات فونت ( سایز , گونه خودکار , بقیه خصیصه های استایل دهی به فونت مانند : زیر خط کشیدن و … )
و برای عنصرها block این محدودیت را نداریم و عنصرها می‌توانند خصیصه های بیشتری از ابزارهای css را به ارث ببرند :
• به یک نوشته یا این که پاراگراف می توان پهنا و طول ثابتی بخشید .
• برای عناصری که درن یک div قرار گرفته اند می‌توانید paddingاستفاده فرمایید تا آنان‌را از حاشیه های div حیاتی مسافت دهید .
• جابجا کردن یک عنصرblock در هر جای برگه اینترنت فارغ از در لحاظ دریافت کردن شرایط آن در کاغذ که سبب میگردد زیاد چشمگیر ظواهر شود .
نکته ترجمه کننده : توجه فرمایید برای این‌که بتوانیم ظاهری بیشتر از 2 مورد ارائه شده برای عنصرها inline به عنصر متبوع بدهیم میبایست آن را به block تبدیل نماییم .

مقدار دادن به عناصرblock :

به صورت پیش فرض موادتشکیل دهنده block عرضی معادل با 100 % فضای اطراف خویش را در کاغذ تارنما اشغال می نمایند . چه بسا اگرکه div ای که در برگیرنده آنهاست دارنده طول یا این که پهنا مشخصی باشد . تا اینجای فعالیت همه نمونه های ما از شمول این این مسئله میشد البته چنانچه شما بخواهید میتوانید این اندازه را عوض نمایید و به جای 100 % به آن میزان دیگری را بدهید .

تهیه کردن پهنا

در حیث بگیرید که شما یکسری پاراگراف دارید که به صورت پیش فرض این پاراگراف ها پهنا 100 % دارا‌هستند ( به این دلیل‌که block ) می باشند , و اکنون شما می‌خواهید تا یکی این پاراگراف ها بیشتر از سایر چشمگیر باشد و پهنا آن با سایر مختلف باشد بعداز از روش css به آن پاراگراف استایل خاصی می‌دهیم .

We ’ ve stayed in quite a few caravan parks and camp sites over
the last couple of months , and I ’ ve started to notice a few
things that seem to suggest that there are some unwritten
rules of staying at these places . Unwritten until now , that is .

Everyone else on site will be better prepared and better
equipped than you . It ’ s a fact . No matter what extras you
might carry , someone a couple of plots down will still have
more . Utensil envy is rife .

” attentiongrab ” >When you first park , the distance
between the power supply and your van ’ s power socket will be
precisely 2 inches longer than the inadequate power lead that
you own .

On the hottest evenings , you will be parked next to someone
with a very flashy van that ’ s equipped with an air - con unit .
It will be facing you , blowing out hot air and taunting you
with its efficient hum .


desi


gn - web - 121 . jpg

تهیه کردن طول :

تهیه کردن طول یک عنصر نیز به به عبارتی آسانی پهنا دادن به آن عنصر بلاک است , البته در بیشتر مواقع عموما از دادن یک طول اثبات به موادتشکیل دهنده خودداری می‌شود زیر را سبب می‌شود تا محدودیتی را برای موادتشکیل دهنده خویش تولید فرمایید این فعالیت فقط وقتی صورت میگیرد که بدانید تعداد گزینه های جان دار در تگ شما محدود است و بنابر این برای این‌که مطمئن گردید طول آن همواره اثبات خواهد بود به آن می‌توانید طول بدهید , برای مثال برای منوی سر گروه وبسایت که معمولا تعداد پیوند هایی که در آن قرار میگیرد میان صفحه ها متعدد تارنما معلوم است .
XHTML زیر را در لحاظ بگیرید :

” mainnavigation ” >
Site Navigation


    ” home . html ” >Home

    ” recent . html ” >Recent Work

    ” portfolio . html ” >Portfolio

    ” testimonials . html ” >Testimonials

    ” contact . html ” >Contact

 


همان طور که در کد بالا میبینید یک تگ div منوی کاپیتان مارا در برگرفته است و همانگونه که می‌بینید دارنده id است به نام mainnavigation و در‌حالتی که به خاطر داشته باشید پیش از این گفتیم که div یک عنصر بلاک است , پس می‌توانیم به آن استایل دهی کرده و css بدهیم و درین فی مابین زیرا تعداد این پیوند ها نسبتاً مشخص و معلوم است می توان برای آن پهنا و طول خاصی را در لحاظ گرفت , عالی پس بیایید با نیز به آن استایل دهیم :

#mainnavigation {
background - color : #ffcc33;
color : navy;
font - weight : bold;
width : 200px;
height : 400px;
}

همانگونه که در کد بالا میبینید اینجانب بدین منوی رنگ دور نما #ffcc33 هم داده ام تا در طول نمایش عنصر بلاک را به راحتی تشخیص دهید و مشاهده کنید , همینطور به آن پهنا و طول ثابتی داده ام که به صورت یک چهارگوش نمایش یابد .

design - web - 122 . jpg

چنانچه منوی راهبری بیش تر از حد طولانی شود چه اتفاقی می افتد؟

گفتیم که می‌توانیم فرض کنیم که تعداد گزینه های منوی ما محدود است پس می شود به آن پهنا و طول اعطا کرد , البته می بایست این نکته را در لحاظ گرفت که بسته به مدل مرورگر طرز نمایش آن مختلف است :
– در فایر نمابر 3 و IE 7 , 8ارتفاع داده شده سبب ساز می گردد تا دورنما به به عبارتی ارتفاعی که معین شده به رنک متبوع ( زردرنگ ) نمایش یابد و از آنجا به بعداز تگ فوق خارج می‌زند .
– البته در مرورگر های کهن IE ورژن های 6 به پیشین از آن بگراند زردرنگ فارغ از در حیث به چنگ آوردن این‌که طول ثابتی دارااست در شرایطی‌که تعداد گزینه های آن مضاعف خیس از طول داده شده شود توسعه و گسترش مییابد .
صورت زیر به ترتیب از چپ به راست مصداق توضیحات بالاست :

design - web - 123 . jpg

نکته از معنی کننده : این تفاوت نمایش در مرورگرهای متعدد یکی مهم ترین مشکلات یک طراح رشته ایست . در سود برای یک پباده سازی تارنما کامل باید تراز
 

معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 324 تاريخ : سه شنبه 14 فروردين 1397 ساعت: 19:20

طراحی سایت در مشهد
روش های متنوعی جهت معرفی کارکنان , نویسندگان و مدیران یک تیم یا این که کمپانی یا این که چه بسا مثال عمل شما موجود هست . در برخی از تارنما های شرکتی بخشی از برگه حیاتی جهت معرفی پرسنل وبسایت به بازدیدکنندگان موجود هست که در واقع رضایت مندی یوزرها را در بر خواهد داشت . از طرفی میتوان معرفی یک نیرو به صاحبکار ها باشد و می توانید از این شیوه هم کسب درآمد نمایید . همینطور می‌توانید مثال شغل های کمپانی خویش را به نمایش بگذارید . از این رو برای نمایش اعضای گروه در وردپرس پلاگین ای را در حیث گرفتیم که به معرفی آن می‌پردازیم . سئو در مشهد

ourteam showcase - نمایش اعضای گروه در وردپرس

این پلاگین کاربردی وردپرس در مخزن بزرگ وردپرس به ثبت رسیده است و تا کنون بیشتراز ۲۰۰۰۰ دانلود و نصب و فعال‌ساز‌ی داشته است . این پلاگین کاربردی وردپرس بوسیله گروه SmartCat پباده سازی و برنامه نویسی شده‌است و از نهایی بروزرسانی آن حدود یکسال هم می گذرد . حال که در اکنون نگارش این مقاله آموزشی میباشیم ورژن قابل دسترس آن , ورژن ۳٫۰٫۰ است .

دوستان خوب توجه داشته باشند که‌این پلاگین نمایش نمایش اعضای گروه در وردپرس در دو ورژن مجانی و Premium هست که ورژن در اختیار ما ورژن بدون پول است .
تجهیزات پلاگین

رنگ بندی نامحدود
۳ قالب متعدد جهت نمایش
سفارشی سازی قالب
نمایش آیکن شبکه‌های‌اجتماعی
استفاده از کد کوتاه برای نمایش اعضاوجوارح در مکان های گوناگون
بخش مد نظر جوارح و…

یادگرفتن فعالیت با پلاگین

ابتدا نهایی ورژن این پلاگین کاربردی وردپرس را از انتهای همین مقاله آموزشی وردپرس نصب و راه‌اندازی نمائید . با نصب و فعال‌ساز‌ی آن ,
شما به طور خودکار وارد برگه پیکربندی این پلاگین خواهید شد و از آنجا می‌توانید سفارشی سازی ها و پیکربندی مرتبط با نمایش نمایش اعضای گروه در وردپرس را انجام دهید .

team view settings - نمایش اعضای گروه در وردپرس

پیکربندی این پلاگین کاربردی وردپرس به دو بخش تقسیم شده‌است . بخش اولیه یعنی Team View Settings برای نمایش و پیکربندی قالب این پلاگین میباشد .

Template : درین بخش می توانید قالب ذی‌ربط را معلوم فرمائید که در ورژن بدون پول , سه قالب خوشگل موجود است .
Grid Columns : در‌این بخش می‌توانید معین فرمائید که در هر سطر یکسری کارمند قرار گیرند .
Margin : شما می توانید با استفاده از این نصیب , مسافت مابین یوزرها جان دار در مثال عمل را معین نمائید .
Display Social Icons : درین بخش می‌توانید مشخص و معلوم نمائید که آیکن های شبکه های مردمی نمایش دهد .
Display Name : در‌این بخش می توانید معین نمائید که اسم کارمند نمایش دهد .
Display Title : درین بخش می توانید معلوم فرمائید که تیتر کارمند مشخص و معلوم شود .
بقیه پیکربندی

Single Member URL Slug : درین بخش می‌توانید لینک و پیوند یکتای برگه پروفایل استفاده کننده را معلوم نمائید .
Number Of Members To Display : در‌این بخش می‌توانید تعداد کارمندانی که قصد نمایش آن را دارید معلوم فرمایید .
در حالتی‌که این بخش روی - ۱ قرار گیرد به‌این مفهوم است که همه پرسنل را نمایش دهد .
Main Color : درین بخش می‌توانید رنگ مصرف شده را معین فرمائید که به طور پیش فرض رنگ آبی رنگ برگزیده شده‌است .
Max Word Count : در‌این بخش می‌توانید تعداد کلمه ها مستعمل را محدود فرمایید .
Name Font Size : در‌این بخش می‌توانید میزان فونت اسم را تغییر و تحول دهید .
Title Font Size : درین بخش می‌توانید میزان فونت تیتر را تغییر‌و تحول دهید .
Icon Style : درین بخش می‌توانید شیوه آیکن ها را معین فرمائید .
Single member view settings

settings - 2 - hamyarwp - نمایش اعضای گروه در وردپرس

بخش دوم از پیکربندی یعنی بخش Single Member View Settings ما می‌توانیم پیکربندی مرتبط با صفحه های مخصوص پرسنل را انجام دهیم .

Template : در‌این بخش می توانید قالب برگه پرسنل را معلوم فرمائید .
Display Social Icons : درین بخش می توانید مشخص و معلوم فرمایید که آیکون شبکه های مردمی قرار گیرد .

پس از انجام پیکربندی ذی‌ربط روی آیتم Update به معنای بروزرسانی کلیک فرمائید و با نیز وارد بخش جدیدی از پیکربندی پلاگین شویم .
یکی قابلیت و امکان های دیگر این پلاگین کاربردی وردپرس , ساخت تیم برای کارکنان است که شما با دقت به حوزه تخصصی پرسنل , آنان را نوع بندی میکنید و نمایش اعضای مجموعه در وردپرس را قابلیت پذیر خواهید کرد .

groups - hamyarwp - نمایش اعضای مجموعه در وردپرس

با تولید مجموعه , سردرگمی یوزرها را کم کرده نموده اید چون هر کارمند با اعتنا به تخصص خود گونه بندی شده‌است . بعداز اتمام و ساخت تیم ها , از منوی پیشخوان و از زیر منو های Team روی آیتم Add New کلیک نمایید تا اولی کارمند خویش را ساخت کنیم .
Add New

با ورود به‌این بخش ابتدا می باید عنوانی ساخت کنیم . اعتنا اضطراری را داشته باشید که شما میبایستی در نصیب تیتر , اسم کارمند خویش را درج کنید .

title - hamyarwp - نمایش اعضای گروه در وردپرس

در بخش پایینی یعنی توضیحات , شما می‌توانید تخصص ها و در رابطه کارمند متبوع را درج نمایید .

discription - hamyarwp - نمایش اعضای گروه در وردپرس

در قسمت های پایینی شما میبایستی پیکربندی شبکه‌های‌عمومی را ذکر نمایید . در جعبه ابتدایی یعنی Job Title می توانید تیتر شغل کارمند را گزینش نمایید . به صورت نمونه نویسندگان , فروشندگان و… وبسایت را مشخص و معلوم فرمایید .

در قسمت های پایینی می توانید نشانی ( URL ) کانال های قید شده را وارد نمایید که از دارای شهرت ترین آن ها میتوان به فیسبوک , توییتر و اینستاگرام اشاره نمود .

social - information - hamyarwp - نمایش اعضای گروه در وردپرس
Author

نصیب بعدی از پیکربندی مختص کارمندانی است که مولف سایت شما میباشند . در نصیب اولیه شما می‌توانید معلوم فرمائید که‌این نوار برای استفاده کننده نمایش دهد یا این که عدم نمایش آن را تعیین فرمایید . در بخش Title می‌توانید عنوانی برای کار و در سه بخش Article می‌توانید متن های نشر داده شده به وسیله این تالیف کننده را تحت عنوان مثال فعالیت مشخص و معلوم فرمایید .

another - hamyarwp - نمایش اعضای مجموعه در وردپرس

نکته : در دو بخش پایینی این پیکربندی مختص به ورژن Premium است و در ورژن بدون پول قابل استفاده نیست .

بعداز انجام پیکربندی به بالای ورقه مراجعه میکنیم . در سمت چپ شما می‌توانید تیم ( جور ) کارمند را مشخص و معلوم نمائید و در نصیب تصویر شاخص شما می‌توانید تصویر پرسنلی یا این که هر چهره ای از کارمند را را برای نمایش اعضای مجموعه در وردپرس تعیین نمائید .

select - groups - hamyarwp - نمایش اعضای گروه در وردپرس

پس از انجام پیکربندی ذی‌ربط حالا می بایست تصمیم بگیرید که‌این بخش یعنی نمایش کارکنان وب سایت در چه جزء وبسایت نمایش دهد . اینجانب درین مقاله آموزشی کد کوتاه زیر را در ورقه ای قرار دادم و کاغذ را منتشر کردم .
استفاده از شورت کد

جهت نمایش , کد کوتاه زیر را در هر بخش ( مقاله , صفحه , ابزارک ) قرار دهید .
[our - team]

بعداز انجام همه پروسه , وارد ورقه متبوع شده و پردازش و عملیات انجام یافته بوسیله این پلاگین کاربردی وردپرس را ببینید .

out - put - hamyarwp - نمایش اعضای مجموعه در وردپرس

 

معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 334 تاريخ : چهارشنبه 8 فروردين 1397 ساعت: 15:40